עשרות ראשי רשויות, בהם חברי ליכוד מוכרים ורבים, חתמו על עצומה שפורסמה היום (ראשון) וקוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים הידברות סביב הרפורמה במערכת המשפט ולהגיע להסכמות רחבות.

יוזם המכתב הוא עודד רביבי, ראש מועצת אפרת וחבר מרכז ליכוד. בין החותמים: ראש העיר מודיעין ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית דימונה בני ביטון וראשי רשויות נוספים מטעם הליכוד.
עמיחי אליהו מבהיר: "נמשיך בלחץ על פעולה הולמת"
המשך המכתב

בין החותמים:






תגובות
זה לא מעניין את הציבור שבחר ברוב מוחץ לבצע תיקונים במערכת המשפט..תיקונים זה לא מהפכה ולא הפיכה. הממשלה עושה תיקונים בהרבה דברים וגם במערכת המשפט ובפרקליטות צריך לעשות תיקונים כי המערכת שם רקובה..מריחים את זה עד לזרעית בצפון ושיזפון בדרום...