טירוף | כמה עולה פרסומת של חצי דקה בסופרבול? - סרוגים

טירוף | כמה עולה פרסומת של חצי דקה בסופרבול?

הערב (ראשון) יתקיים אירוע הספורט הענק שכל אמריקה מצפה לו: גמר הסופרבול. באירוע שהפך להיות הבמה הטלוויזיונית הנוצצת והיקרה בעולם יפרסמו פפסי, דיסני ועוד, בעלות של כ-7 מיליון דולר לחצי דקה

טירוף | כמה עולה פרסומת של חצי דקה בסופרבול?
  (צילום: שאטרסטוק)

זה לא רק ספורט: גמר הסופרבול הוא כבר מזמן לא אירוע ספורטיבי בלבד. משחק הפוטבול המסורתי שמתקיים מדי שנה ביום ראשון בחודש פברואר, מושך אליו מאות מיליוני צופים באצטדיון ובטלוויזיה. השנה, האירוע יתקיים ב-12 בפברואר באצטדיון סטייט פארם בגלנדייל, אריזונה.

המשחק הגדול יתקיים בין אלופת עונת 2022 של חטיבת ה-NFC פילדלפיה איגלס לאלופת חטיבת ה-AFC קנזס סיטי צ'יפס. מלבד הפוטבול, הצופים הרבים בארצות הברית ובעולם ממתינים להופעות החימום ולמחצית, לא פחות מאשר למשחק עצמו.

עוד באותו נושא

בואו לבדוק את עצמכם: כמה אתם יודעים על המונדיאל?

לצד ההופעות, גם פרסומות הסופרבול הפכו לחלק בלתי נפרד מהאירוע, והן מושקעות בצורה יוצאת דופן הן בקריאייטיב ובשחקנים והן בעלותן. בין החברות שישקיעו סכומי עתק בפרסומות ניתן למצוא את דיסני שצפויה לפרסם טיזרים לסרטים, ענקית המשקאות פפסי ויצרנית הבירות באדווייזר.

(צילום: שאטרסטוק)

והמחיר? עלות חצי דקת פרסומת בסופרבול עומדת על לא פחות מ-7 מיליון דולר. בסופרבול הראשון שנערך ב-1967 בלוס אנג'לס, פרסומת באורך זהה נמכרה ב-37,500 דולר, השווים למעט יותר מ-300 אלף דולר של היום.

חלק מהחברות מפרסמות את הסרטונים מבעוד מועד ברשתות, וכבר הספקנו לראות בין השחקנים את בריאן קרנסטון וארון פול מהסדרה "שובר שורות", הטניסאית סרינה וויליאמס ואליסיה סילברסטון מ"קלולס".

לפני האירוע ובמהלכו צפויים להופיע אמנים מהשורה הראשונה, שעבורם הופעה בסופרבול היא נקודת שיא ענקית בקריירה. הפעם, תהיה זו ריהאנה שתופיע במחצית בבמה הגדולה בעולם, ותיכנס לנעליהם של ביונסה, אמינם, ג'ניפר לופז, קולדפליי ורבים נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו