
שוטרי תחנת לוד פתחו הבוקר (ראשון) בחקירה מואצת וסריקות, עם קבלת דיווח של גבר שרצח על פי החשד את אשתו בביתם בלוד.
השוטרים שהגיעו למקום איתרו אישה בשנות החמישים לחייה בדירה, כאשר על פי גורמי רפואה נקבע מותה.
עוד באותו נושא
הנרצחת בלוד – לידר סוויסה יפה; השכן נעצרחדשות סרוגים

הפראמדיקים של מד"א אסף דומן ושיר חבר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה בתוך הדירה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה".
כאמור, השוטרים הצליחו בתום סריקות מבצעיות לעצור את החשוד, תושב לוד בשנות החמישים לחייו, שהינו בעלה של הקורבן. בסיום חקירתו, יובא החשוד בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו.

WhatsApp Video 2023-02-12 at 07.24.50| צילום: דוברות מד"א
מה יהיה?