חדשות

המשלחת הישראלית פתחה בטורקיה בי"ח שננטש. צפו

משלחת הסיוע הרפואי של צה"ל בטורקיה פתחה היום בית חולים בקהרמאנמרש שננטש מיד אחרי רעידת האדמה. צפו בתיעוד

המשלחת הישראלית פתחה בטורקיה בי"ח שננטש. צפו
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

משלחת הסיוע הרפואי של צה"ל 'ענפי זית' שבטורקיה, החלה היום לתת מענה רפואי בבית חולים מקומי בעיר קהרמאנמרש.

לראשונה, המשלחת סייעה בפתיחה מחודשת של בית חולים מקומי לאחר שננטש בעת רעידת האדמה, וכעת תעניק בו טיפול רפואי לנפגעים באזור.

באמצעות ציוד ומכשור רפואי שהגיע מהארץ, חברי המשלחת השמישו חדרי מיון ורפואה דחופה, טיפול נמרץ וחדרי ניתוח.

a9e14905-d6ad-40d5-bc56-069b8c09012e| צילום: (צילום: דובר צה"ל)

צוותי הרפואה אשר פועלים בבית החולים מונים כ-140 רופאים ואחיות, רוקחת, טכנאי רנטגן, טכנאי מעבדה, פראמדיקים ואנשי לוגיסטיקה רפואית. על משלחת הסיוע הרפואי מפקד סגן קצין הרפואה הראשי, אלוף-משנה דוקטור תומר קולר.

חלק מחברי המשלחת הם רופאים ואחיות אשר גויסו בשירות מילואים. כמו כן, המשלחת מונה נציגים ממד"א, משרד הבריאות וארגונים נוספים.

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
7
יוסי
10.02.23

אסור להתפתות.