"לאנשים כאלה, יש לי קרדיט כלפיהם", פותח חבר הכנסת אלעזר שטרן בזיכרון שגרם לו להעריך לא אחר מאשר את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
צפו:

"הכרתי את בן גביר כשהלכתי לנחם בקרית ארבע והוא נשכב לי מול הג'יפ. הפעולה הזאת, מאז ועד היום, המוכנות להתאמץ ולצאת מהבית ראויה להערכה.
ח"כים במפגש מיוחד לרפואתו של קצין הצנחנים
עוד הוא מוסיף: "פעולות שהוא עשה בתור נער ומייחסים לו, אני מקווה שהוא בדרך הנכונה. האכפתיות שלו עולה על הכל".
הדברים נאמרו במסגרת מפגש ח"כים בהובלתו של חבר הכנסת מתן כהנא שכינס את הח"כים לטובת משהו משותף ומרגש במטרה לקדם אחדות ולרפואת הקצין שנפצע בפיגוע בעיר דוד.
הח"כים פתחו באמירת תהילים, תפילה וסבב ברכות בין חברי הקואליציה והאופוזיציה – לקידום האחדות בכנסת ובעם ישראל.





תגובות
חבורת עובדי אלילים, ממש יעזרו התפילות שלכם!!! היחידים שיכולים להצילו הם צוותי הרפואה.
את עלובה תתבייש לך גולם
גויה. אינך יודעת להבדיל בין אלילות ליהדות. תלכי ללמוד.
שטרן. סוף סוף שמעתי מימך דבר שאני מסכים איתו. בין גביר מנהיג רציני קשוב ואכפתי. שישקיע את כל כולו לטובת האזרחים והמדינה. עתידו לפניו.
אני יורק על מי שלא שירת בצבא ולא בשירות לאומי לנפנף עם אקדח בתקשורת גם הבן שלי יכול
כוד. אני יודע שקשה לשמאלנים עם ההצלחות של בין גביר. גם בבחירות וגם בשטח. בכל זאת אפשר ללמוד לפרגן כאשר צריך.
בן גביר עושה שירות לאומי כל חייו... אפשר לחלוק על דרכו של בן גביר. ואולם לשיטתו הוא עושה שירות לאומי יוצא מן הכלל למען עם ישראל. מה זה משנה אם זה במסגרת צבאית או לא. מה תרמו יאיר לפיד ואסתר חיות במסגרת השירות הצבאי. זה כתב בעיתון וזו הייתה זמרת...
למה ככה מנסים לאחד את עם ישראל בנתיים את רואה יש מצב שגם הרופאים אומרים טוב עשינו את כל מה שביכולתינו כעת לא נשאר אלא להתפלל כמו דוגמא לזה רעידת אדמה אם עושים את כל מה שיכולים כעת אין מה לעשות רק לקוות לטוב להאמין בטוב אבל זה כבר לא בידינו מה יהיה רק תפילות ואמונה לטוב כי יש דברים שזה למעלה מכוח אנוש