חדשות

לוחמי יהל"ם נפגעו משאיפת עשן במהלך תרגיל

מספר לוחמי צה"ל מיחידת יהל"ם של חיל ההנדסה, פונו לבית החולים במצב קל, זאת בעקבות שאיפת עשן במהלך אימון בבסיס צה"ל בדרום הארץ. משפחותיהם עודכנו

פעילות כוחות הביטחון הלילה ביו"ש (צילום דובר צה"ל)
פעילות כוחות הביטחון הלילה ביו"ש (צילום דובר צה"ל) | צילום: פעילות כוחות הביטחון הלילה ביו"ש (צילום דובר צה"ל)

במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) מספר לוחמי צה"ל מיחידת יהל"ם של חיל ההנדסה, פונו לבית החולים במצב קל, זאת בעקבות שאיפת עשן במהלך אימון בבסיס צה"ל בדרום הארץ. משפחותיהם עודכנו.

שעות ספורות לאחר מכן שוחררו מבית החולים כל הלוחמים. מדובר בלוחמים מיחידת יהל"ם של חיל ההנדסה הקרבית – יחידה הנדסית למשימות מיוחדות.

בעקבות האירוע, הנחה מפקד היחידה על עוצר אימונים ביחידה, עד לסיום תחקור האירוע.

לסרוגים נמסר כי כל החיילים כבר שוחררו מבית החולים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות