בדרך לפטור מוויזות: במשרד החוץ דנו על קידום התכנית - סרוגים

בדרך לפטור מוויזות: במשרד החוץ דנו על קידום התכנית

במשרד החוץ קיימו דיון מורחב עם הצוות האמריקני האחראי על קידום תכנית הפטור מוויזות לארה"ב, במטרה להשלים את הצעדים הנדרשים להצטרפות של ישראל לתכנית עד ספטמבר הקרוב

בדרך לפטור מוויזות: במשרד החוץ דנו על קידום התכנית
  (צילום: דוברות לשכת השר)

ממשיכים להתקדם לעבר הפטור מוויזות: לאחר שנקבע כי ישראל עמדה באחוזי הסירוב הנדרשים כדי להצטרף לתכנית של ארה"ב, במשרד החוץ קיימו היום (רביעי) דיון מורחב עם הצוות האמריקני על הנושא – זאת במטרה לקדם את תכנית העבודה ולעמוד בדרישות להצטרפות ישראל לתוכנית עד ספטמבר 2023.

עוד באותו נושא

עוד לא שם: מה עדיין צריך כדי לקבל פטור מוויזה?

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שתי המשלחות במהלך הדיון, וחזר על מחוייבות ישראל לקדם את הליכי החקיקה והדרישות הנוספות, על מנת להגיע לכך שאזרחי ישראל יוכלו לבקר בארה"ב ללא צורך בוויזה עוד לפני סוף השנה. בראשות הצוות האמריקני עומד רוברט פסקל, תת המזכיר לנושאים בינלאומיים במשרד להגנת המולדת, האחראי על הצטרפות ישראל לתוכנית הפטור מוויזות לארה"ב.

"כניסה לתכנית הפטור מוויזה של ארה"ב תהיה בשורה משמחת עבור כל אזרחי ישראל. משרד החוץ ימשיך להוביל את המאמצים והתהליכים הנדרשים לשם כך, על מנת שעוד השנה, ישראלים שירצו לבקר בארה"ב יהיו פטורים מוויזה" אמר כהן. "אני מודה לנשיא ארה"ב ביידן, לשגריר ניידס ולכל הצוותים האמריקנים שמלווים אותנו בתהליך".

בפגישה שהתקיימה היום במשרד החוץ נכחו בין היתר קתרין אנדרוז מהמשרד לביטחון המולדת ואנדרו מילר, הקונסול האמריקאי בשגרירות ארה"ב בישראל, יחד עם הצוות הישראלי בראשות ראש האגף הקונסולרי אייל סיסו ממשרד החוץ ונציגים נוספים מרשות האוכלוסין, המועצה לביטחון לאומי, מכס, משטרת ישראל, המשרד לביטחון לאומי ומשרד המשפטים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מי צריך פטור...
משה | 01-02-2023 17:12
מי צריך פטור מוויזה אנשים לא גומרים את החודש.לשכבה החלשה הורדתם את המחירים על המשקאות המתוקים.והיום שזה הגורם העיקרי למחלות הסרטן.עבודה יפה לדלל את האוכלסיה הבריאה תפנימו הכנסתם גול עצמי סמוטריץ חחחחחחחחח
2
ברגע שיהיה פטור...
הצופה | 01-02-2023 17:33
ברגע שיהיה פטור מויזה תתחיל הנהירה הגדולה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. יסעו ולא יחזרו כמו הסינים. 92% מהסטודנטים מסין לא חוזרים לסין אחרי הלימודים. אנשים רוצים חופש. זה בסיסי.