אחרי 10 שנים: פוענח נסיון אונס בזכות פרופיל DNA - סרוגים

אחרי 10 שנים: פוענח נסיון אונס בזכות פרופיל DNA

המשטרה פענחה ניסיון אונס לאחר עשור בזכות פרופיל DNA. החשוד, גבר כבן 30, תושב העיר ראש העין. היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין ניסיון אונס בנסיבות מחמירות

author-image
אחרי 10 שנים: פוענח נסיון אונס בזכות פרופיל DNA
  אילוסטרציה (צילום: יוסי אלוני\ פלאש90)

פוענח לאחר עשור: משטרת ישראל פענחה אחרי 10 שנים ניסיון אונס בראש העין, שפוענח בזכות פרופיל DNA והיום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו.

עוד באותו נושא

4 צעירים נעצרו בחשד לאונס מתמודדת נפש ביפו

חוקרי תחנת המשטרה פתחו בחקירה לפני 10 שנים עם קבלת תלונה על ניסיון אונס בגן ציבורי בעיר. במסגרת החקירה חוקרי הזיהוי הפלילי דגמו ממצאים פורנזים מהזירה, לרבות הפקת פרופיל DNA, אך בזמנו לא נמצאה הצלבה לחשוד הקיים במאגר.

ממצאי הדגימה הראו התאמה משפחתית

לאחר עשור, עצרו שוטרי תחנת ראש העין תושב העיר בגין מעורבות באירוע אלימות. הם לקחו ממנו דגימת DNA בתיק החדש, אלא שלאחר ממצאי הדגימה נמצאה התאמה משפחתית לממצאים הפורנזים של תיק ניסיון האונס.

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כאמור, פעולות חקירה מהירות שבצעו חוקרי היחידה בשילוב אמצעים טכנולוגיים הביאו לזיהוי החשוד בתיק ניסיון האונס, שהוא לא אחר מאשר אחיו של החשוד באירוע האלימות.

בתום פעילות סמויה, הצליחו השוטרים לעצור לפני כשבוע את החשוד בניסיון האונס והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בראש העין, כאשר מעצרו החשוד הוארך מעת לעת בהתאם לצרכי החקירה.

עוד באותו נושא

נעצר פלסטיני שחשוד באונס צעירה בחוף בבת ים


3

היום כאמור הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בגין ניסיון אונס בנסיבות מחמירות ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש הזדמנות לאסוף...
משה | 01-02-2023 18:28
יש הזדמנות לאסוף DNA מזירת הטלפון של חימי ואז נדע עם היה או לא היה איילה חסון.מה שצריך לחקור באמת מי הוביל את העורכת דין להגיע למצב להשפיל את משפחתו ומשפחתה.גם לסילמן להבדיל המקרים אבל התוצאה הצליחה.