בני ברק: פעוטה נכוותה ממים רותחים - סרוגים

בני ברק: פעוטה נכוותה ממים רותחים

פעוטה כבת שנה נכוותה ממים רותחים בבני ברק ופונתה לבית החולים כשהיא במצב בינוני להמשך טיפול. "בני המשפחה סיפרו לנו כי כוס מים רותחים נשפך עליה" סיפרו החובשים שהגיעו לזירה

author-image
בני ברק: פעוטה נכוותה ממים רותחים
  אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

פעוטה כבת שנה נכוותה היום (רביעי) ממים רותחים בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא-תל השומר, כשהיא במצב בינוני עם כוויות בגופה.

עוד באותו נושא

מצבה של הפעוטה שנפלה לירקון: "סך הכל במצב טוב"

"בני המשפחה סיפרו לנו כי כוס מים רותחים נשפך עליה", סיפרו אריאל אנגלרד ואליהו צרפתי חובשי איחוד הצלה. "הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

כזכור, בשבוע שעבר, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן 9 חודשים שנכווה ממים רותחים כששהה אצל מטפלת בשכונת רמות בירושלים.

יהונתן אברהמי חובש איחוד הצלה מסר: "הענקתי סיוע ראשוני לפעוט שנכווה בפלג גופו העליון. לדברי המטפלת הוא נכווה לאחר שמשך את כבל הקומקום החשמלי שהיה על השיש והקומקום נפל ונשפך עליו. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

עוד באותו נושא

צפו | האב שנמלט מכת הלב הטהור מחלץ את בנו הפעוט


3

לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר כי לאחרונה אירעו מספר רב של אירועי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים. כמו כן חשוב לוודאות כי כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי אף הוא אינו בהישג יד של ילדים ופעוטות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו