יהונתן פולארד מסיים קמפיין מוצלח: "תודה לכם" - סרוגים

יהונתן פולארד מסיים קמפיין מוצלח: "תודה לכם"

למעלה מ-2 מיליון ש"ח נאספו בקמפיין גיוס ההמונים שיזם יהונתן פולארד להנצחתה של אסתר ז"ל. אלפים השתתפו מיזם המרגש. פולארד: עכשיו האחריות עוברת אלי

author-image
יהונתן פולארד מסיים קמפיין מוצלח: "תודה לכם"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

למעלה מ-2 מיליון ש"ח נאספו בקמפיין גיוס ההמונים שיזם יהונתן פולארד להנצחתה של אסתר ז"ל. אמש לקראת ערב הגיעה פולארד לחמ"ל המיוחד שהקימו הפעילים בירושלים ושיתף אותם בתחושותיו כלפי הפעילים והתורמים הרבים שלקחו חלק בקמפיין.

"אני רוצה להודות לכם מעומק ליבי על המאמצים האדירים שלכם למען הקמת את המרכז החינוכי הזה לזכרה של אסתר. כפי שאתם יודעים, אנשים רבים עמדו לצידה של אסתר במאבקה להשיב אותי הביתה, כעת כולנו יחד התגייסנו כאן להמשיך את דרכה ולדאוג לחינוך של היהודי הדור הבא". אמר פולארד לפעילים והוסיף כי "כפי שהעם היה זה שהביא אותי הביתה כך בזכותכם עם ישראל הניח היום את היסודות למרכז ילדי אסתר".

עוד באותו נושא

אז מה בדיוק הסיפור בקמפיין של פולארד?

יהונתן הוסיף וציין את פעילותם המסורה של מאות השגרירים שהגיעו לכנסי ההכנה לקמפיין ופעלו יום יום מביתם בנחישות רבה בכדי להביא לתוצאה המבוקשת.

"כעת, לאחר שנטעתם את היסודות, האחריות שלי היא למצוא שותפים גדולים ראויים נוספים, שיחד איתם ועם עמותת אביב התורה שלקחה על עצמה חלק משמעותי במימון הקמת והפעלת המרכז, נוכל להתחיל את הקמתו כבר בהקדם האפשרי".

"מרכז ילדי אסתר" שאותו מקים יהונתן ישלב חינוך יהודי איכותי לגיל הרך עם תוכניות ופעילות בשעות אחר הצהריים בהן ישתתפו כ-500 ילדים מדי שבוע.

לבקשתו של יהונתן הוחלט כי אתר הקמפיין יישאר פתוח כך שמי שרצה לתרום לקמפיין וטרם הספיק לעשות זאת – יוכל לעשות זאת כעת ובכך לסייע בדרך להשלמת הסכום המלא הדרוש להקמת המרכז.

==

בשיתוף מרכז 'ילדי אסתר'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו