ביוזמת אוהדי בית"ר: דגל פריסה לזכר הנרצח מהטבח - סרוגים

ביוזמת אוהדי בית"ר: דגל פריסה לזכר הנרצח מהטבח

אוהדי בית"ר יצאו במבצע התרמה מיוחד בשביל דגל פריסה ענק שיונף במשחק הקבוצה לזכרו של רפאל בן אליהו ז"ל, האוהד שנרצח בטבח בנווה יעקב. בשיחה לסרוגים מספרים המארגנים על היוזמה המרגשת

ביוזמת אוהדי בית"ר: דגל פריסה לזכר הנרצח מהטבח
  רפאל בן אליהו.(צילום: פלאש 90, ומתוך רשתות חברתיות לפי סעיף 27א')

אוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים יצאו בתחילת השבוע ביוזמה מרגשת במיוחד, כששמעו שרפאל בן אליהו שנרצח בפיגוע הנורא בנווה יעקב בליל שישי האחרון, היה אוהד של הקבוצה, החליטו שחייב לעשות משו לזכרו.

עוד באותו נושא

מבצע ג'וחא: מפנקים את החיילים לזכר הקצין שנפל

האוהדים בשיתוף פעולה עם פורום בוחרים לחיים של המשפחות השכולות יצאו בגיוס תרומות מהציבור בשביל דגל פריסה ענק שיונף בטדי באחד ממשחקי הבית הקרובים של הקבוצה. מארגני התרומה הודיעו כי אם יישאר כסף מהתרומות הוא ילך לכרטיסים שיירכשו בשביל משפחות שכולות ולוחמים.

בשיחה עם סרוגים יעקב סלע אוהד הקבוצה וממארגני קמפיין ההתרמה מספר על היוזמה המרגשת.

אז מאיפה היוזמה התחילה ומה הקשר של רפאל ז"ל לבית"ר?

"בהספד של בנו של רפאל ז"ל היה משפט שריגש אותנו במיוחד: "עם מי אני אראה מהיום משחקים של בית"ר?" באותו רגע ששמענו את זה החלטנו שחייב לעשות משו להנצחתו ושיהיה קשור לקבוצה האהובה. אנחנו כרגע נמצאים בקשר עם ידידי המשפחה שעדכנו אותם על המהלך, ולפיהם המשפחה מאד התרגשה ושמחה על היוזמה לזכר יקירם".

עוד באותו נושא

בנו של רפאל בן אליהו: לא חלמתי שלא תהיה בחתונה שלי


4

מתי התחילה ההתרמה ומה הייתה ההיענות של הציבור?

"ההתרמה החלה לפני כיומיים וכרגע יש היענות מדהימה מצד אוהדי הקבוצה והקהל הרחב. שמחנו לראות שגם אוהדי הקבוצות היריבות, מכבי תל אביב, מכבי חיפה ואפילו הפועל תל אביב תרמו ביד רחבה. יש לציין שכל ארגוני האוהדים תרמו ושיתפו פעולה וגם הנהלת המועדון נרתמה למהלך. על פי התכנון השלט יונף באחד ממשחקי הבית בתחילת חודש מרץ".

כמו כן ציין סלע כי בתחילת המשחק צפוי להתקיים בטדי טקס מרגש בשיתוף המועדון ופורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות.

רפאל בן אליהו ז"ל (צילום: מתוך רשתות חברתיות לפי סעיף 27א')

מה יש להגיד לאוהדים ולציבור הרחב?

"יש הרבה דרכי הנצחה אבל אני חושב שזה דרך מאד מיוחדת וחשובה, בשנה שעברה יצאנו ביוזמה דומה ועשינו דגל הנצחה ענק וטקס בתחילת המשחק לזכרם של אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל ואני יודע שהמשפחות מאד התרגשו והם עד היום שמחים על זה. אז אנחנו מקווים שגם הפעם תהיה הנצחה ראויה.

"כל שקל מיותר שיישאר מהתרומות ילך ישירות בשביל רכישת כרטיסים למשחקי הקבוצה ללוחמים ולמשפחות שכולות" ציינו מארגני ההתרמה.

המועדון בתגובה: מברכים על היוזמה, נמשייך ללוות את המשפחה

מבית"ר ירושלים נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מברך את המארגנים על היוזמה המבורכת. בגלל רצף משחקי חוץ לא ניתן לעשות את הטקס השבוע בטדי. אבל באחד ממשחקי הבית הקרובים יתקיים טקס לזכר רפאל ז"ל. אנחנו מלווים את המשפחה ונמשיך ללוות אותה".

(צילום:פלאש,90)

עוד נמסר מהמועדון כי קפטן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, ביחד עם מנהל משק הבית מאיר הרוש, ושחקני הקבוצה לי און מזרחי, דן עזריה ונתנאל דלויה, הגיעו אמש (שלישי) לנחם את משפחתו של הנרצח בפיגוע, רפאל בן אליהו ז"ל. במשך שעה ארוכה ישבו הנציגים עם בני המשפחה, שמעו את סיפורי הגבורה של האח הפצוע, על אב המשפחה הצדיק שנרצח, ועל הקושי הבלתי נתפס שהם חווים כעת.

"אנו נמשיך להיות בקשר עם המשפחה היקרה, כששחקנים נוספים צפויים לפקוד את השבעה ובעתיד אף נדאג להנציח את רפאל ז"ל. ליבנו עם משפחות הנרצחים". ציינו בבית"ר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יפה מצידכם כל...
אני | 01-02-2023 18:37
יפה מצידכם כל הכבוד,אני אוהד הפועל אבל על יוזמה כזאת צריך להגיד יותר ממילה טובה. פשוט כל הכבוד.....