
פיצוץ עוצמתי אירע אמש (שבת) באחד ממרכזי ייצור אמצעי הלחימה בעיר איספהן שבאיראן, השייך למשרד ההגנה האיראני. הפיצוץ מתרחש כשבישראל שוהה גם ראש ה-CAA שהגיע לביקור עבודה.
IMG_2104| צילום: (מתוך הרשתות באיראן)
עוד באותו נושא
איראן מאשרת: מל"טים זרים תקפו מתקן באיספהאןאליהו לוקסנברג

מה היה יעד התקיפה?
המקום בו אירעה התקיפה הוא מתחם המזוהה עם מרכז ל"מחקר ופיתוח חומרים ומערכות אנרגיה" של "המכון לחקר החלל" (IRSC) הקשור גם לקבוצת התעשיות האוויריות (SHIG) ולפרויקט הטילים והחלל של משמרות המהפכה.

video_2023-01-28_23-44-07| צילום: התקיפה באיראן לפני יומיים (מתוך הרשתות באיראן)
לפני זמן קצר, העיתון הניו-יורקי וול סטריט ג'ורנל האשים כי ישראל היא העומדת מאחורי התקיפה באיספהאן.
מדובר בתקיפה מהקשות ביותר שראו באיראן.

היה למישהו ספק בכלל שישראל עומדת מאחורי זה? זה כל כך ברור. אחרת למה ישראל מחזיקה כל כך הרבה מלטים בבסיסים בכלל לא סודיים בגבול עירק ואפילו בבחריין? כל פעם שישראל תוקפת, האח הגדול מאמריקה אומר, תגידו שזה אנחנו.