חדשות

חמאס מציג שלל: השתלטנו על רחפן של צה"ל

חמאס הציג היום רחפן של צה"ל עם מצלמה וחלקים שונים. בארגו טוענים כי הרחפן היה בפעילות בזמן ההפצצות של חיל האוויר ברצועת עזה, והם הצליחו להשתלט עליו כשהוא שלם

(הרחפן שנפל בידי חמאס)

שלושה ימים אחרי התקיפה של צה"ל ברצועת עזה שבאה בעקבות ירי הרקטות לעבר עוטף עזה, חמאס מציג הערב רחפן שלדבריו היה בשימוש צה"ל.

במצגת שכונסה היום, הציג חמאס את הרחפן כשהוא שלם, וטען שהצליח להשתלט עליו ולהפיק ממנו מידע. יש לציין כי על פי רוב בעת נפילת כטב"מ הוא מפעיל מנגנון השמדה עצמית, כפי שנעשה בג'נין יום קודם בעת פעילות הימ"מ – כשמחבלים ירו לעבר רחפן והפילו אותו. הרחפן התרסק על האדמה ואז התפוצץ.

8b7027bb-0c17-4775-b64a-4d0ffc352db9
8b7027bb-0c17-4775-b64a-4d0ffc352db9| צילום: תקיפה בעזה (צילום: דובר צה"ל)

בתמונה שהציג חמאס נראה הרחפן כשלצדו כרטיסי הצילום, הדיסק-און-קי שמפעיל אותו, סוללה ויחידת בקרה.

מצה"ל נמסר: "רחפן צה"ל נפל בשטח רצועת עזה במהלך פעילות מבצעית במהלך סוף השבוע. האירוע מתוחקר."

(הרחפן שנפל בידי חמאס)
חלקי הרחפן (חלקי הרחפן )
המצלמה של הרחפן (המצלמה של הרחפן)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו