אחרי שמערכת הבריאות שבתה ביום שני האחרון כמחאה על ארועי האלימות הרבים נגד אנשי צוות רפואיים, הבוקר שוב נרשם אירוע אלימות קשה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשצעיר תושב חורה תקף 6 אנשי צוות.
עוד באותו נושא
במחאה על מקרי האלימות: נפתחה שביתה בבתי החוליםחדשות סרוגים

מבית החולים נמסר: "6 אנשי צוות סיעודי במחלקת ילדים הותקפו הבוקר פיסית על ידי בחור בשנות העשרים לחייו. ארבעה מתוכם נזקקו לטיפול רפואי במלר״ד. צוות הבטחון הוזעק למקום והתוקף נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה".
עוד באותו נושא
גל האלימות נמשך: מנהלת קופ"ח הותקפה בבאר שבעאליהו לוקסנברג

ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח כי צעיר תקף באמצעות מקל צוות רפואי במחלקת ילדים בבית החולים סורוקה. כתוצאה מהתקיפה הם נפצעו קל. שוטרים שהגיעו למקום הותקפו וביצעו מעצרו של החשוד, תושב חורה כבן 24, והוא נלקח לחקירה בתחנת באר שבע".
תגובות
שישב עד תום ההליכים