לאחר שמחקה את הציוץ המסית נגד השר לבט"ל איתמר בן גביר, ברשת לועגים לזהבה גלאון.
מזעזע: זהבה גלאון השוותה את בן גביר לנאצי
כשעה לאחר שהציוץ המסית היה באוויר ובעקבות ביקורות נרחבות, גלאון מחקה את הציוץ וציינה: "מחקתי את הציוץ. עדיין מחכה שהגזענות תימחק מהכנסת".
"תתנצלי בפני ניצולי השואה"

גולשים רבים לא הסתפקו במחיקה וכתבו לה: "מחקנו את מרצ מהכנסת. עדיין מחכים שתמחקו גם מהתודעה".
"עכשיו תתנצלי בפני ניצולי השואה", כתב לה אחר.
גולשים נוספים ציינו כי הציוץ נמחק בעקבות החסינות שכבר לא חלה על גלאון והחשש מתביעה מצד בן גביר.
מגיב אחר בחר לחזק את גלאון: "התקפלות מיותרת בפני הימין הקיצוני. חבל".
השר בן גביר מסר בתגובה לציוץ המקומם: "בת להורים ניצולי שואה, מוזילה ודוקרת את ששת מיליוני הקדושים. זהבה, מה אמא ואבא היו אומרים על זה?".

צודקת בכל מילה על מה להתנצל? שיתנצלו הב המות שהשתלטו על המדינה!