גם במשמרת של השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, המדינות המפלה בהר הבית נגד יהודים לא השתנתה.
הבוקר נעצרו שני יהודים אחרי שהניפו את דגל ישראל וביקשו לשיר את התקווה. הם סולקו מן ההר על ידי השוטרים ועוכבו לחקירה מחוץ לשטח ההר.

דגל ישראל בהר הבית (2)| צילום: הניפו דגלי ישראל בהר הבית ונעצרו (איתי אליצור)
55 שנה אחרי הנפת דגל ישראל בהר הבית במלחמת ששת הימים, הנפה מחדש של הדגל נחשבת מנוגדת לסטטוס קוו, ומהווה עילה למעצר. בשנים האחרונות, חלק ממניפי הדגל הורחקו לתקופות ארוכות מהר הבית, בהם תום ניסני.

דגל ישראל בהר הבית (1)| צילום: הניפו דגלי ישראל בהר הבית ונעצרו (איתי אליצור)
עוד באותו נושא
בן גביר: "לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים"אריה יואלי



תגובות
הנחיות לא משתנות מהיום למחר.אם עושים מעשה כדי להקניט את בן גביר הרי זה לא נאה.אם אתה רוצה לעשות מעשה שכרגע מנוגד להנחיות ,בקש רשות לעשות תן לדרגים הגבוהים זמן להגיב.אבל אם מונעים ממך ופוגעים בחופש הביטוי יש לפנות לבן גביר ולהאיר את עיניו .רק כך יש לנהוג ביחוד בימים אלה של התחלת השינויים לטובה!!!!!!