היורה שרצח 10 בקליפורניה נלכד - ושם קץ לחייו - סרוגים

היורה שרצח 10 בקליפורניה נלכד – ושם קץ לחייו

כוחות המשטרה איתרו את גופתו של החשוד באחריות לאירוע הירי שהתרחש אמש בעיר מונטריי פארק שבקליפורניה, בו נרצחו 10 בני אדם. ככל הנראה, החשוד שם קץ לחייו כשירה בעצמו

היורה שרצח 10 בקליפורניה נלכד - ושם קץ לחייו
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הסוף למצוד: כוחות המשטרה איתרו הלילה (שני) את רכבו של החשוד באחריות לאירוע הירי שהתרחש אמש בעיר מונטריי פארק שבקליפורניה, בו נרצחו 10 בני אדם ונפצעו 10 נוספים. הכוחות כיתרו את רכבו במשך זמן קצר – ולבסוף מצאו את גופתו של היורה במושב הנהג של הרכב, לאחר שהוא ככל הנראה שם קץ לחייו כשירה בעצמו.

לפי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, החשוד שהתאבד הוא הו קן טראן, תושב העיר בן 72. במשטרה המקומית ציינו כי טראן אחז בכלי נשק לא חוקי שבאמצעותו ביצע את הירי לפני שהתאבד. המניע לטבח נותר לא ברור בשלב הזה, אך במשטרה אמרו כי עדיין לא נשללה האפשרות שמדובר בפשע שנאה.

כזכור, אירוע הירי התרחש אתמול בשעה 22:22 (לפי שעון מקומי), כאשר טראן הגיע לאולם ריקודים ופתח באש לעבר המבלים שחגגו את ראש השנה הסיני. עדים שנכחו באירוע סיפרו כי שמעו ירי, אך חשבו כי מדובר בזיקוקי דינור שנורו כחלק מהמסיבה – ורק בהמשך הבינו כי מדובר באירוע ירי. טראן נמלט מהזירה אחרי שביצע את הירי ונסע לעיירה טורנס, שם המשטרה איתרה את רכבו.

במשטרה בוחנים כעת האם יש קשר בין האירוע במונטריי פארק לאירוע נוסף שהתרחש באותו הערב בעיר אלהמברה הסמוכה. לפי הדיווחים, גבר חמוש נכנס למועדון ריקודים שבו התקיים מסיבה לציון ראש השנה הסיני – אך שם המאבטחים הצליחו להחרים את הנשק שלו לפני שהוא פתח באש. איש לא נפגע, והחשוד נמלט מהמקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו