חברת הכנסת לשעבר, אסנת מארק, שהייתה מועמדת לתפקיד מנכ"לית משרד המדע, סיפרה לאיילה חסון על מה שעבר עליה בשבועות האחרונים ופרצה בבכי. חסון לא הצליחה לעמוד מנגד ובכתב יחד איתה. צפו
עוד באותו נושא
הפארסה בליכוד: אקוניס הודיע על מינוי מנכ"ל חדשחדשות סרוגים

תגובות
כמה שטויות הסתומה הזאת תשפריץ. מה קשור אישה. אין נשים בעולם הרפואה, המדע, הניהול, הפוליטיקה? יש! בכל ממשלה שהיא לא ליכוד, יש נשים! קודמתך היתה אישה, אז מה את ממציאה ועושה מניפולציות. אישה שקרנית וזבלית.