השרה לשעבר, ח"כ מירב כהן (יש עתיד), מגיעה לאולפן סרוגים ותוקפת את תוכניות הקואליציה בעניין הרפורמות המשפטיות: "הם סימנו את המטרה מראש – וזה לא לתקן, המטרה היא להחריב".

לדבריה: "כל ההליך הוא מלוכלך ועקום כי מי שעומד מאחוריו זה בן אדם בניגוד עניינים – ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום, שרוצה לבחור את השופטים שעוד כמה שנים התיק שלו יגיע אליהם."
אריאל קלנר: "רק מיעוט אחד ייפגע – שופטי העליון"
כהן: "לא על זה הייתה מערכת הבחירות"
בניגוד לדבריו של ראש הממשלה נתניהו, כהן טוענת שבמערכת הבחירות לא ניתנה לקואליציה תמיכה למהלך הזה: "אם מדינת ישראל יש בה רוב שלא רוצה יותר דמוקרטיה – אז זכותם וצריך לשאול אותו, לא על זה הייתה מערכת הבחירות וזה לא שאלה שנשאלה"

אחרי ההפגנות הגדולות בשבת האחרונה, מירב כהן מודעת לצורך להביא למחאה ציבורית רחבה, ולא רק של מצביעי שמאל: "האתגר שלנו זה להביא מפגינים ימניים, שיגיד שהוא מבין למה זה לא הגיוני שבן אדם עם כתבי אישום ייבחר את השופטים שידונו בעניינו. זה לא קשור לימין ושמאל".
תגובות
כמו כל השמאל, דעות קיצוניות ! היה כאן דמוקרטיה לפני אהרון ברק, וכך יהיה גם אחריו. אלא מה? שלטון השמאל וערכיו במדינה - דרך בית המשפט - עומד להגמר. מזיזים להם את הגבינה והם פשוט בהיסטריה.