כמעט עשור שאברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, מוחזק בשבי החמאס.
היום (שני) חמאס הוציאו לראשונה סרטון בו תועד מנגיסטו כשהוא מדבר. את המסר הם מכוונים לרמטכ"ל היוצא אביב כוכבי.

מנגיסטו חמאס
עוד באותו נושא
8 שנים אחרי: משפחת גולדין צועדת לעזה. צפומתי ברנהרט

לדברי חמאס, הסרטון "מאשר את כישלונו של הרמטכ"ל היוצא כוכבי ומוסדו, ואת השקר שלו לעמו ולממשלתו".
מנגיסטו נראה אומר בסרטון בעברית משובשת: "כמה זמן אני וחבריי נשארים כאן בשבי אחרי שנים ארוכות אלו של סבל וכאב? איפה (מדינת ועם ישראל) גורלנו?".





תגובות
הבהרה זו לוחמה פסיכולוגית! לא להאמין לזה.
שוק הללללללללללללללללללללללללללם הוא ניראה יחסית בריא חיצונית מקווה שגם בנפש !
חחח פלסטינאים הזויים מצאו אצלכם אלפי בקבוקי אלכהל האם מכינים מסיבה לנביא השקר מוחמד שהביא עליכם את מנהגי הרצח השנאה וההונאה עלק נביא.