חדשות

עימות בין הח"כ לרמי לוי: "אני בעל הבית; שב בשקט"

עימות בכנסת בין חבר הכנסת מיכאל ביטון, לאיש העסקים רמי לוי במהלך דיון בוועדת הכנסת: "אני בעל הבית פה; שב בשקט". צפו

עימות בין הח"כ לרמי לוי: "אני בעל הבית; שב בשקט"
6IqyqYvVRI6fNzvO
6IqyqYvVRI6fNzvO| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת מיכאל ביטון התעמת עם איש העסקים רמי לוי במהלך דיון בוועדת הכנסת. לאחר שביטון הוציא אישה שהפריעה לו לדבר, רמי לוי התערב ואמר לו: "למה אתה מוציא אותה? היא לא מפריעה לך".

בשלב הזה תקף ביטון את רמי לוי ואמר לו: "שלא תתבלבל, אני בעל בית פה בכנסת ישראל. אל תחשוב שאתה ליכודניק ופקדת, ותשנה את הכללים".

ביטון פנה ללוי ואמר לו: "אנחנו נהיה פה חומה בצורה ונשגיח גם עליך, עכשיו שב בשקט תן לי לדבר, אל תפריע לי לדבר. הפכת לטייקון, אולי התחלת כאחד שמוזיל מחירים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

15
14
מוטי
16.01.23

רמי לוי איש מגעיל ומיותר לא מפרנס אותו בשקל באף חברה, בחיים לא!

1
שב בשקט חלאה מכוער ערבוש מסריח,
16.01.23

תפרנס את הערבים כמוך,ואת כל מוכרי הזבל בכפרים שלך ערבי מסריח,

13
סש
16.01.23

ביטון מיכאל ביטון . . טעית בגדול . אתה עובד בשביל רמי לוי ועוד אלפים כמוהו . אתה עובד אצלנו וכדאי שתזכור זאת כי משרתך היום היא זמנית בלבד כך שכדאי לך לחפש עבודה .

12
ג׳ורג׳
16.01.23

את רמי לוי מכירים כולם את מיכאל ביטון לא מכיר אף אחד