חדשות

גל האלימות: רופא הותקף על ידי הורים בסורוקה

גל האלימות בתקופה האחרונה לא נרגע. זוג הורים שלא היו מרוצים מטיפול הצוות הרפואי בסורוקה בבנם, תקפו את הרופא על רקע חילוקי הדעות וגרמו לו לחבלות

סורוקה
סורוקה | צילום: (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

זוג הורים שהגיעו עם בנם הקטן לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תקפו את הרופא המטפל וגרמו לו לחבלות. הם נעצרו ועוכבו לחקירה.

חדשות סרוגים

הזוג, שככל הנראה לא היה מרוצה מהטיפול שהעניק הצוות הרפואי לבנם, החל לתקוף את הרופא על רקע חילוקי הדעות וגרם לו לחבלות.

שוטרי תחנת באר שבע הגיעו למקום ועיכבו את הזוג לחקירה.

הנתונים מהשנה האחרונה על תקיפת צוותים רפואיים צריכים מאד להדאיג את הגורמים האחראיים במשטרה ובמשרד הבריאות. על פי הנתונים של משרד הבריאות קרוב ל-5,000 אירועי אלימות והפרות סדר, התרחשו בבתי החולים בשנת 2022. המספר החריג הזה מראה על עלייה ביחס לשנה הקודמת של כשבעה אחוזים בכמות התקיפות כלפי הצוותים הרפואיים..

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
משה
16.01.23

כדברי סטרוק וסמוטריץ ההורים רצו לבחור את הרופאים ולכן כנראה הרקע לקטטה חחחחח עצוב זו דרך הממשלה והתוצאה.