אחרי הביקורת בשבוע שעבר בעקבות דגל פלסטין שתועד במהלך ההפגנה נגד ממשלת נתניהו ופסקת ההתגברות, הערב (מוצ”ש) הסירו מפגינים נגד נתניהו דגל פלסטין שהונף במסגרת ההפגנה בכיכר הבימה בת”א.

IMG_2275| צילום: (צילום: חיים גולדברג)
בתיעוד מהזירה, נראים מפגינים שהשתתפו בצעדה מרחבת הבימה לצומת עזריאלי, כשהם מונעים מאחד המשתתפים להניף דגל פלסטין במסגרת הצעדה.
עוד באותו נושא
עמית סגל מחמיא למפגינים: מעשה חשוב; כל הכבוד להםחדשות סרוגים

תגובות
כל הכבוד!