אחרי הביקורת בשבוע שעבר בעקבות דגל פלסטין שתועד במהלך ההפגנה נגד ממשלת נתניהו ופסקת ההתגברות, הערב (מוצ”ש) הסירו מפגינים נגד נתניהו דגל פלסטין שהונף במסגרת ההפגנה בכיכר הבימה בת”א.

IMG_2275| צילום: (צילום: חיים גולדברג)
בתיעוד מהזירה, נראים מפגינים שהשתתפו בצעדה מרחבת הבימה לצומת עזריאלי, כשהם מונעים מאחד המשתתפים להניף דגל פלסטין במסגרת הצעדה.
עוד באותו נושא
עמית סגל מחמיא למפגינים: מעשה חשוב; כל הכבוד להםחדשות סרוגים






תגובות
כל הכבוד!
גאים בפלסטין. פחחח יאהבל
לוזר
מתחזה.גאים בישראל.לא כמוך מבולבל
סרוגים יקרים! אם אתם ליברלים וחרדים מאבי מעוז ומרעיו, בואו הפגינו אתנו במוצש הבעל״ט! הקול שלכם חסר. היה כיף גדול. בואו חברים וחברות והצטרפו אלינו
השמאל הצליח לעבוד עליכם. ביזיון. ההפגנה נגד מדינה יהודית
לא להתרגש-ממלכתיות לא היתה שם. הם יצאו נגד הדגל רק בשביל להונות את התמונה בתקשורת שהם כאילו ממלכתיים הדיבורים שלהם הוכיחו זאת !!!
... מי קובע ממה מלכתי ? ממשלה עם שרים שגונבים , מקבלים שוחד , ולא רוצים לשלם מס על עסקאות נדל"ן... או אולי ראש ממשלה שחושב שמותר לקבל מתנות במאות אלפי דולרים... ונאשם בהפרת אימונים מירמה ושוחד... או אוטיסט שרוצה לעלות עם D-9 על בית המשפט ... או שר שהורשע 8 פעמים בטרור וגזענות ... ואחר שישב ושתק בחקירות ...