השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח הערב (רביעי) עם האזרח שחיסל את המחבל הערב בפיגוע בהר חברון, והודה לו על חיסול המחבל.
השר בן גביר אמר: "אתה גיבור ישראל, בשמי ובשם כל אזרחי ישראל אני מודה לך על האומץ והפעולה המהירה. בלעדיך האירוע יכול היה להסתיים בצורה חמורה וקשה בהרבה".
עוד באותו נושא
פיגוע דקירה בהר חברון: גבר נפצע בינוני, המחבל נוטרלאוריאל בארי

השר לביטחון לאומי מסר בתגובה לאירוע בהר חברון: "אויבינו ממשיכים להילחם בנו ועושים הכל כדי לפגוע בנו. שולח איחולי רפואה שלימה לפצוע ומבטיח לעשות הכל בעזרת השם כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".
מחסל המחבל שקיבל את השיחה מהשר לביטחון לאומי, הוא שכנו מחברון.

פצוע פיגוע הר חברון| צילום: (צילום: דוברות סורוקה)
תגובות
בן גביר לקבל ממך הערכה לא כל כך כבוד עם העבר כל הכבוד לאזרח למ"ד לירות בצהל.לא בהפגנות ולא בכהנאה .חחחח