גועל נפש. אין מילה אחרת מאשר לתאר את השלטים שהונפו הערב (ש') בהפגנת השמאל ברחבת הבימה בתל אביב.
בשלטים שהניפו כמה מהמפגינים נראית תמונתו של שר המשפטים יריב לוין כשהיא מולבשת על גולגולת, ולצדה השנים 2023 ו-1933 ושני ברקים – המציינים לסמל ה-SS.
עוד באותו נושא
צפו: קריאות בוז לאיימן עודה בהפגנת השמאלאריה יואלי

לא מדובר בשלט בודד, אלא בשני שלטים שונים, בהם המוטיב חזר על עצמו.

בשלט אחר חיבר מפגין עם חולצת קריים מיניסטר בין הרייך השלישי לממשלת נתניהו השישית כשהוא מניף שלו בו נכתב: "הרייך ה-6 הגיע".







תגובות
ממש לא להאמין
איפה ראית סמלים נאציים ???
את עיוורת עדית? את עיוורת עדית?
היו דגלי פלסטין... אולי לא היו סמלים נאצים של גרמניה הנאצית, אבל היו דגלים של ארגוני הטרור מגדולי רוצחי היהודים בימינו. באמת שאין הבדל גדול ברצון שלהם להשמיד חלילה את העם היהודי...
מה שגועל נפש זה הממשלה הרעה, הקיצונית, החשוכה והעבריינית הזאת!
תלך תטוס לגרמניה - ותישאר שם! אתה חולה נפש - וחסר שכל - מזלך שאי אפשר - לדווח פה על תגובות - יא אנטישמי!!!!!!!