חדשות

חרפה: שלטים עם סמלים נאציים בהפגנת השמאל

חרפה. מפגינים בהפגנת השמאל בתל אביב הניפו שלטים בהם מוטיבים של סמלים נאציים לצד תמונתו של שר המשפטים יריב לוין. בשלט אחר נכתב על ממשלתו השישית של נתניהו -"הרייך ה-6"

חרפה: שלטים עם סמלים נאציים בהפגנת השמאל
צילום: (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

גועל נפש. אין מילה אחרת מאשר לתאר את השלטים שהונפו הערב (ש') בהפגנת השמאל ברחבת הבימה בתל אביב.

בשלטים שהניפו כמה מהמפגינים נראית תמונתו של שר המשפטים יריב לוין כשהיא מולבשת על גולגולת, ולצדה השנים 2023 ו-1933 ושני ברקים – המציינים לסמל ה-SS.

לא מדובר בשלט בודד, אלא בשני שלטים שונים, בהם המוטיב חזר על עצמו.

סמלי SS בהפגנת השמאל בתל אביב (תומר נויברג/פלאש90) (סמלי SS בהפגנת השמאל בתל אביב (תומר נויברג/פלאש90))

בשלט אחר חיבר מפגין עם חולצת קריים מיניסטר בין הרייך השלישי לממשלת נתניהו השישית כשהוא מניף שלו בו נכתב: "הרייך ה-6 הגיע".

הרייך השישי (תומר נויברג/פלאש90) (הרייך השישי (תומר נויברג/פלאש90))

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

50
30
אריה כהן
07.01.23

ממש לא להאמין

29
עדית
07.01.23

איפה ראית סמלים נאציים ???

1
דורון שטאובר
07.01.23

את עיוורת עדית? את עיוורת עדית?

2
ליטל
07.01.23

היו דגלי פלסטין... אולי לא היו סמלים נאצים של גרמניה הנאצית, אבל היו דגלים של ארגוני הטרור מגדולי רוצחי היהודים בימינו. באמת שאין הבדל גדול ברצון שלהם להשמיד חלילה את העם היהודי...

28
ים סוף
07.01.23

מה שגועל נפש זה הממשלה הרעה, הקיצונית, החשוכה והעבריינית הזאת!

1
אוראל זר
08.01.23

תלך תטוס לגרמניה - ותישאר שם! אתה חולה נפש - וחסר שכל - מזלך שאי אפשר - לדווח פה על תגובות - יא אנטישמי!!!!!!!