פעילת השמאל החרדית, מיכל צ'רנוביצקי נאמה הערב בהפגנת השמאל נגד הרפורמות שמובילה הממשלה, והכניסה בצד דברי תורה גם בקשה לדאגה לשני העמים שגרים בארץ הזו:
חכמינו זכרונם לברכה אומרים, 'כל מי שיש בידיו שלושה דברים אלו הוא מתלמידיו של אברהם אבינו: עין טובה ורוח נמוכה ונפש שפלה. עין רעה ורוח גבוהה ונפש רחבה מתלמידיו של בלעם הרשע'. וכשם שמדתו של אברהם אבינו היא גמילות חסדים. כמו שאומרת הגמרא, שלושה סימנים יש באומה זו: ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים.

מה היה אומר אברהם אבינו על בניו שיושבים בממשלה, שבשמו ובשם אלוקים מתנהלים בבריונות ובאדנות מול בניו האחרים?
מול חילול השם הנורא שנעשה על ידי הממשלה החדשה – אנחנו, כל בני אברהם שחולקים את הארץ הזו מאז הולדתם של יצחק וישמעאל צריכים בענווה וברחמים לקדש שם שמיים ולפעול לשוויון ולצדק לכל יושבי הארץ הזו.




תגובות
אלוהיה של החרדית הזאת הוא זהה לזה של דאעש!! החרדית, הדמגוגית הפשיסטית אנטי ציונית הרקובה מדברת בשם אלוהיה עם הדיקטטורים הפשיסטים בשמאל ועודה - שהינם מודל וסמל לערכי הדמוקרטיה... גם דאעש ודומיו פועלים באותה אלימות קנאית בשם האל הזה!... א
מה האלימות הכעס והטינה שלך ! לך לטיפול פסיכוטראפי
האם אסא כשר שונא אותה? מצד אחד חרדית, אז כן... מצד שני שמאלנית, אז לא... מחכים לראות מה יחליט האיש הנאור הזה... חחחחחח
קידוש השם לכל דורש... גם מתן כהנא היה בטוח שהוא יושה קידוש השם. בקיצור כל אחד עושה מה שבא לו, ועוד מספר לכולם שהוא עושה לא פחות מקידוש השם...
חרדית מסלפת את התנ"ך... הסיפור בתנ''ך שונה בתכלית. חרדית לא למדה תנ''ך? אולי למדה ושכחה?
רבנית פורים עלובה
היום הפרנסה קשה.זה גם דרך להתפרנס. להיות שמאלני. המשכורות של בעמותות טובות.