גל אדם בסינגל חדש בשם: "הנפילות שלנו". השיר הולחן על ידי משה בן אברהם ואודיה אזולאי.
אדם כתב: "אני מתרגש לשתף אתכם בשיר החדש שלי ״הנפילות שלנו״. זה שיר שישב במגרה הרבה זמן וחיכה לרגע".
האזינו לסינגל החדש:
במאי הקליפ: אלכסיי מלב.
המהדורה המובחרת!
הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות