הרוב לא למד משפטים, לא עבר מבחני שיפוט והתקבל, לא עבר את את כל ההיררכיה המשפטית עד לבית המשפט העליון, ולכן השופטים בבגץ כן חכמים יותר מהרוב. וטוב שכך.
1
ערב רב,בטוח שאתה לא שיך לעם הניבחר כי חל05.01.23
חלאה טינופת כמו עכברוש ביבים מסריח אתה יכול להיות במה גאה? בהריסת המדינה על ידי חלאות שמאלנים כמוך,כבוד הרב יכול להכניס את כל החלאות שם למעלה ואותך בחוכמה ובידע שיש לו,אתם עדין צריכים 400 שנה בשביל להיתקרב למה כבוד הרב שכח,
2
שמאלן גאה05.01.23
עם ההתנסחות שלך אני מאוד אשמח האמת לא להיות איתך באותה קבוצה, אבל לדאובנך זכיתי להיות יהודי בכל זאת. אני בניגוד אליך גם לא חושב שאתה ערב רב, רק מתבאס שאתה מוריד את הממוצע של האיי קיו של העם שלנו.
3
דביל צאצא של שמאלנית שלא יכולה להיתאפק ו05.01.23
האימהות השמאלניות יהדותן בספק,ואתה סתם מוצץ זרגים ארור,אבא של חלאות שמאלנים לא קיים,יש רק אימא שמישתוללת בשכונה ממירפסת למירפסת,
4
הרב יאיר06.01.23
מה שאדוני כתב סותר את כל תאוריית הדמוקרטיה
בדמוקרטיה משאל העם קובע.
5
יולי08.01.23
תיהיה גאה בכך שאתה לא שייך לעם ישראל! זה נקרא בוגד בעמו
6
ראובן11.01.23
איזה תשובות חסרות אינטליגנציה
הדיון הזה מוכיח שקשר ה dna אין לו משמעות בין יהודיםי. אדם הביע את דעתו ואתם עונים בדורסנות,גזענות ובלי טיפת שכל. מה הפלא שרואים אחוזים כל כך קטנים מכם בנושאים שדורשים מוח אמיתי.
7
בעל מוח11.01.23
כמה שגיאות כתיב ה' ישמור, תרד מהעץ יא קוף.
הדבר היחיד שאפשר לומר להגנתך שרמת המשכל שלך מעידה שכנראה לא עברת את גיל 15..
27
הכל יחסי ...05.01.23
לידיעת הרב ... ניוטון היה יותר חכם מכל המיליונים שחיו בתקופתו... וגם אנשטיין היה יותר חכם מכל המיליארד וקצת שחיו בתחילת המאה ה 20 ... אז לא שהשופטים הם איינשטיין אבל די ברור שיש אנשים שיותר חכמים מכל מי שנמצא בסביבתם ... ואם הרב הוא דוגמא למי שנמצא בסביבה אז זה ממש קל להיות יותר חכם ...
26
יוסי05.01.23
שמואל
מי אתה ,מי שמך,מה בדיוק תרמת למדינה,חוצפן.
1
מיכאל06.01.23
דבר ראשון, יש להזהר מאוד בכבוד תלמיד חכם. דבר שני, הרב תרם ותורם המון, בהפצת תורה שהיא המגנה על עם ישראל, ואם אתה מדבר על שירות צבאי- הרב היה קצין בשריון
2
הכומר שתרם להבאת חלאה כמוך ליקום ממתין ל06.01.23
שמאלן חלול מה לך ולרבנים? אתה מבין רק בכומר שהביא חלאה כמוך לעולם בתא הוידוי,ובשביל שלא ילעיזו הנוצרים כמוך מסרו אותך לאימוץ אצל הומואים שהיתפגרו מיזמן,אז לך זבל חזרה לכומר ממתין לך בתא הוידוי שם הוא עשה חלאה כמוך עם הכלבה שהמליטה צחנה גוי ארור כמוך,
3
תחזור למצעד הגאווה06.01.23
רב זה כומר של יהודים שטינופת כמוך חושב שאם תלקק לו אז ממש משמיים יעזרו לך..אתה גוי אתה דפוק אף אחד לא רוצה לעזור לך כולל החזירה שהשריצה אותך
4
באמת למה ...06.01.23
... למה שהרב שאמור להיות דוגמא לא יזהר בכבודם של השופטים ? מי הוא בכלל ? כמות השטויות שהוא פלט בשנים האחרונות , לא מעידה, לא על הרבה חכמה, לא על אמפתיה לאחר , ובטח שלא על "ואהבת לרעך כמוך" . זה שיש לו אוסף טיפשים שמריעים לו לא מעיד על כלום ... להיטלר היו עשרות מיליונים של טפשים כאלה ...
5
פוקח עיוורים11.01.23
מדהים שזאת רמת השיח שאדם "ירא שמיים" משתמש בה, תחזור לעץ שבאת ממנו בבון (בכוונה משתמש ברמת השיח שלך להציג כמה היא מגוחכת).
אם באמת קיים אל אתה בטוח לא יכול להתייצב להיות הנציג שלו עם דיבור כל כך רדוד ומשמיץ, אותי למדו ש-"חביב אדם שנברא בצלם".
לא כל אדם שחושב אחרת מימך מטומטם ואם זה היה ככה כולם היו כאלה בשלב כזה או אחר כי גם רבנים חלוקים ביניהם על עניינים מהותיים..
תגובות
הרוב לא למד משפטים, לא עבר מבחני שיפוט והתקבל, לא עבר את את כל ההיררכיה המשפטית עד לבית המשפט העליון, ולכן השופטים בבגץ כן חכמים יותר מהרוב. וטוב שכך.
חלאה טינופת כמו עכברוש ביבים מסריח אתה יכול להיות במה גאה? בהריסת המדינה על ידי חלאות שמאלנים כמוך,כבוד הרב יכול להכניס את כל החלאות שם למעלה ואותך בחוכמה ובידע שיש לו,אתם עדין צריכים 400 שנה בשביל להיתקרב למה כבוד הרב שכח,
עם ההתנסחות שלך אני מאוד אשמח האמת לא להיות איתך באותה קבוצה, אבל לדאובנך זכיתי להיות יהודי בכל זאת. אני בניגוד אליך גם לא חושב שאתה ערב רב, רק מתבאס שאתה מוריד את הממוצע של האיי קיו של העם שלנו.
האימהות השמאלניות יהדותן בספק,ואתה סתם מוצץ זרגים ארור,אבא של חלאות שמאלנים לא קיים,יש רק אימא שמישתוללת בשכונה ממירפסת למירפסת,
מה שאדוני כתב סותר את כל תאוריית הדמוקרטיה בדמוקרטיה משאל העם קובע.
תיהיה גאה בכך שאתה לא שייך לעם ישראל! זה נקרא בוגד בעמו
איזה תשובות חסרות אינטליגנציה הדיון הזה מוכיח שקשר ה dna אין לו משמעות בין יהודיםי. אדם הביע את דעתו ואתם עונים בדורסנות,גזענות ובלי טיפת שכל. מה הפלא שרואים אחוזים כל כך קטנים מכם בנושאים שדורשים מוח אמיתי.
כמה שגיאות כתיב ה' ישמור, תרד מהעץ יא קוף. הדבר היחיד שאפשר לומר להגנתך שרמת המשכל שלך מעידה שכנראה לא עברת את גיל 15..
לידיעת הרב ... ניוטון היה יותר חכם מכל המיליונים שחיו בתקופתו... וגם אנשטיין היה יותר חכם מכל המיליארד וקצת שחיו בתחילת המאה ה 20 ... אז לא שהשופטים הם איינשטיין אבל די ברור שיש אנשים שיותר חכמים מכל מי שנמצא בסביבתם ... ואם הרב הוא דוגמא למי שנמצא בסביבה אז זה ממש קל להיות יותר חכם ...
שמואל מי אתה ,מי שמך,מה בדיוק תרמת למדינה,חוצפן.
דבר ראשון, יש להזהר מאוד בכבוד תלמיד חכם. דבר שני, הרב תרם ותורם המון, בהפצת תורה שהיא המגנה על עם ישראל, ואם אתה מדבר על שירות צבאי- הרב היה קצין בשריון
שמאלן חלול מה לך ולרבנים? אתה מבין רק בכומר שהביא חלאה כמוך לעולם בתא הוידוי,ובשביל שלא ילעיזו הנוצרים כמוך מסרו אותך לאימוץ אצל הומואים שהיתפגרו מיזמן,אז לך זבל חזרה לכומר ממתין לך בתא הוידוי שם הוא עשה חלאה כמוך עם הכלבה שהמליטה צחנה גוי ארור כמוך,
רב זה כומר של יהודים שטינופת כמוך חושב שאם תלקק לו אז ממש משמיים יעזרו לך..אתה גוי אתה דפוק אף אחד לא רוצה לעזור לך כולל החזירה שהשריצה אותך
... למה שהרב שאמור להיות דוגמא לא יזהר בכבודם של השופטים ? מי הוא בכלל ? כמות השטויות שהוא פלט בשנים האחרונות , לא מעידה, לא על הרבה חכמה, לא על אמפתיה לאחר , ובטח שלא על "ואהבת לרעך כמוך" . זה שיש לו אוסף טיפשים שמריעים לו לא מעיד על כלום ... להיטלר היו עשרות מיליונים של טפשים כאלה ...
מדהים שזאת רמת השיח שאדם "ירא שמיים" משתמש בה, תחזור לעץ שבאת ממנו בבון (בכוונה משתמש ברמת השיח שלך להציג כמה היא מגוחכת). אם באמת קיים אל אתה בטוח לא יכול להתייצב להיות הנציג שלו עם דיבור כל כך רדוד ומשמיץ, אותי למדו ש-"חביב אדם שנברא בצלם". לא כל אדם שחושב אחרת מימך מטומטם ואם זה היה ככה כולם היו כאלה בשלב כזה או אחר כי גם רבנים חלוקים ביניהם על עניינים מהותיים..