שר המשפטים לשעבר גדעון סער הגיב הערב (רביעי) להצגת התכנית של שר המשפטים יריב לוין לרפורמה במערכת המשפט. בדבריו הזכיר את מנהיג הליכוד וראש הממשלה לשעבר מנחם בגין, וטען כי הרפורמה של לוין היא "הוצאה להורג של משנתו הדמוקרטית והמשטרית".

לפיד מגיב ללוין
"השר לוין איזכר הערב בפתח דבריו את מנחם בגין, מנהיגו המיתולוגי והראשון של הליכוד" אמר סער. "אך דבריו היו לא פחות מהוצאה להורג של משנתו הדמוקרטית והמשטרית של מנחם בגין".
עוד באותו נושא
לפיד מגיב ללוין: "נלחם נגד הטירוף הזה בכל כוחנו"בנצי רובין

"אין ספק שמנחם בגין היה דוחה כל אחד מסעיפי התוכנית לשינוי המשטר בישראל" הוסיף. "על תלמידיו האמיתיים מוטלת החובה להיאבק בה, וכך אעשה".
תגובות
גדעון סער היקר@ מה בגין היה עושה במקומך בממשלה שנכנסת אליה עם בנט?? אין צורך לענות זה בסדר