כולנו שמנו לב כיצד דוכני מפעל הפיס חוסמים רחובות רבים ברחבי הארץ. האם יש לכך בכלל היתר?
כתבת כאן 11 יפעת גליק יצאה לבדוק את הנושא, ומצאה כי לרבים מהדוכנים אין היתר, לא נמצאים בהם מוכרים, ולמרות זאת, בעיריות לא עושים דבר.
עוד באותו נושא
כמה כסף מרוויח מפעל הפיס מהמהמרים בישראל?חדשות סרוגים

על פי הכתבה עשרות דוכנים מעולם לא קיבלו אישור, כאשר האישורים עצמם לדוכנים הקיימים התקבלו בשנת 1980.
בנוסף לכך, ניתן לראות כיצד הדוכנים חוסמים כניסה לחנויות, גורמים לאזרחים לעבור למדרכה, ובחלק גדול מהמקומות נמצאים מספר דוכנים באותו הרחוב.
במפעל הפיס טוענים כי הם בודקים את הנושא, ויורידו את הדוכנים שכבר אינם רלוונטים.
תגובות
מי צריך את דוכני הפיס.היום האזרחים עומדים בתור ליד מכונות המיחזור.מכנסים בקבוקים ויוצא תלוש הולכים לקופה ויש כסף מזומן.כמו קזינו.