חבר הכנסת לשעבר יצחק פינדרוס מיהדות התורה – שישוב לכהן בימים הקרובים כחבר כנסת במסגרת החוק הנורבגי – מסביר מדוע הוא יצא באמצע נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה.
עוד באותו נושא
עכשיו זה רשמי: אמיר אוחנה נבחר ליו"ר הכנסתבנצי רובין

בראיון ל'כאן רשת ב' אמר פינדרוס: "כח"כ לשעבר יצאתי. היה לי יותר קל כי לא הייתי ח"כ. אף אחד לא הולך לרדוף את הקהילה הלהט"בית, אבל זה לא הדבר המרכזי שצריך לייחצן. זו לא התורה. זכותי לא להרגיש בנוח, לא אמרתי שלא אשתף פעולה".
על תקציבי הישיבות והחינוך החרדי אמר פינדרוס: "הערכת האוצר היא מוגזמת, זה לא 4 מיליארד שקלים, אבל אם זה יהיה סכום כזה, הוא ייפרס על 3 שנים".

אוחנה יור הכנסת| צילום: (צילום: סרוגים)
תגובות
מורשת הסיום של המושחת מבלפור