חדשות

חבר יהדות התורה יצא במהלך נאום: "לא הרגשתי בנוח"

חבר יהדות התורה יצחק פינדרוס, מסביר מדוע החליט לצאת במהלך נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "זכותי לא להרגיש בנוח; זו לא התורה"

גם הפעם יתמוך? פינדרוס
גם הפעם יתמוך? פינדרוס | צילום: יונתן זינדל/ פלאש90

חבר הכנסת לשעבר יצחק פינדרוס מיהדות התורה – שישוב לכהן בימים הקרובים כחבר כנסת במסגרת החוק הנורבגי – מסביר מדוע הוא יצא באמצע נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה.

בראיון ל'כאן רשת ב' אמר פינדרוס: "כח"כ לשעבר יצאתי. היה לי יותר קל כי לא הייתי ח"כ. אף אחד לא הולך לרדוף את הקהילה הלהט"בית, אבל זה לא הדבר המרכזי שצריך לייחצן. זו לא התורה. זכותי לא להרגיש בנוח, לא אמרתי שלא אשתף פעולה".

על תקציבי הישיבות והחינוך החרדי אמר פינדרוס: "הערכת האוצר היא מוגזמת, זה לא 4 מיליארד שקלים, אבל אם זה יהיה סכום כזה, הוא ייפרס על 3 שנים".

אוחנה יור הכנסת
אוחנה יור הכנסת| צילום: (צילום: סרוגים)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

53
34
סופי
01.01.23

מורשת הסיום של המושחת מבלפור