(צילום תמונה ראשית: אוליביה פיטוסי / פלאש90)
יו"ר המחנה הממלכתי, חבר הכנסת בני גנץ, התייחס לאמירתו בעבר לפיה הוא בא לפוליטיקה לעשר שנים, ואמר כי יש לו עוד 6 שנים: "עד שנת 2029. זה הרבה זמן". צפו
עוד באותו נושא
בני גנץ: "הלב דואב, זכיתי להיות מתלמידי הרב"חדשות סרוגים


השבעת הממשלה – בני גנץ| צילום: בני גנץ באולפן סרוגים בכנסת
תגובות
עוד מזהה תהליכים הוא ויאיר גולן ואיזנקוט וכל הרמטכלים הכושלים שקידמו רק קצינים בכירים שהתאימו להשקפותיהם הפוסט ציוניות ופוסט לאומיות - מזהי תהליכים !!! אתם וביחוד מעשיכם מאוסים