
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כניסתו לתפקיד.

"כנסת ישראל אישרה היום את הקמת הממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו", אמר ביידן בהודעתו. "אני מצפה לעבוד עם נתניהו, ידידי זה עשרות שנים, כדי להתמודד יחד עם האתגרים וההזדמנויות הרבות שעומדות בפני ישראל והמזרח התיכון – כולל האיומים מצד איראן".

ביידן הוסיף כי "ארה"ב פועלת לקידום המזרח התיכון שהולך ומתחבר, משגשג ובטוח, לטובת כל תושביו. מתחילת כהונת הממשל שלי עבדנו עם שותפינו כדי לקדם את החזון מלא התקווה הזה של אזור שנמצא בשלום, כולל בין ישראל לפלסטינים. אנו שואפים להמשיך בעבודה החשובה הזו עם ממשלת ישראל החדשה בהנהגת נתניהו".

"כפי שעשינו עד כה, ארה"ב תמשיך לתמוך בפתרון שתי המדינות ולהתנגד למדיניות המסכנת את הכדאיות שלו, או סותרת את האינטרסים והערכים המשותפים שלנו".

מוקדם יותר בירכה נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר-ליין את נתניהו, וקראה גם היא לקידום שלום באזור.
ביידן לא התבייש וכבר במכתב הברכה שלו הציב למושחתיהו את גבולות הגזרה ... כדאי גם לסמוטריץ שחושב להיות שר הבינוי והשיכון ביהודה ושומרון, להבין שבדיוק כמו שהפך לשר הבטחון ... כך בדיוק יהיה תפקידו החדש , ועם התוספת של בית הדין הבינלאומי בהאג... כדאי שיזהר , כי הם יפקחו מלמעלה , ושם לא מתרגשים מגלגול עיניים למרומים ... שם חותכים בבשר החי ...