מופע

משה טור פז משתף: "אני מודה שאני סאחי"

חבר הכנסת משה (קינלי) טור פז בראיון קצת אחר לסרוגים מספר לאיזה הופעה היה שמח ללכת ועל כך שהוא לא מתבייש שהוא סאחי: "אני סאחי גאה"

משה טור פז משתף: "אני מודה שאני סאחי"
צילום: (צילום: סרוגים)

חבר הכנסת משה (קינלי) טור- פז בראיון קצת אחר לסרוגים, רגע לאחר השבעת הממשלה.

צפו:

קינלי
קינלי

לאיזה הופעה היית רוצה ללכת עכשיו אחרי השבעת הממשלה?

"הייתי הולך על פסטיבל שירי דיכאון. אבל אני גם תמיד נהנה משירי שלמה ארצי וגם שירי אריק איינשטיין ששר שלום חנוך".

אתה מודה שאתה סאחי?

"אני מודה לגמרי, אני אוהב את ארץ ישראל הישנה, הטובה החיבור לשירה עברית עיידן רייכל גם בא לי טוב. אבל כשמורכבת ממשלה שאני לא שמח עליה- צריך קצת להתעודד".

מה חסר לך בכנסת?

"האמת, אני מבלה המון שעות בכנסת בעיקר בדיונים וחדר הכושר. אני מודה, שאולי לשיר ביחד באווירה אחרת עם הקואליציה או האופוזציה- היה עושה לי טוב. אני מזמין כל זמר או זמרת- מוזמנים בברכה".

איזה סלב היית רוצה שיכנס לפוליטקה?

"המעבר לפוליטיקה הם מעבר קשוח. רוב האנשים שמגיעים מתחומים אחרים בטח סלבים מתחום המוזיקה פחות מתחברים לז'אנר הזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
תן גז נוצרי זבל חלול מכוער אנטישמי אתה מ
30.12.22

תוריד את הכיפה נוצרי ארור,סע חזרה לאומהריקה שם מקום הזבלים כמוך טורזבל מצחין,