חדשות

ישראל תורמת עשרות גנרטורים לאוקראינה

לאחר הרס התשתיות הרב שגרמה המלחמה הקשה באוקראינה, כאשר מיליוני אוקראינים נמצאים ללא חשמל, תרמה ישראל 17 גנרטורים שיספקו חשמל לבתי החולים ולתשתיות המים באזור

ישראל תורמת עשרות גנרטורים לאוקראינה
צילום: קרדיט: שגרירות ישראל באוקראינה

שגרירות ישראל בקייב העבירה היום 17 גנרטורים עוצמתיים למחוז חרסון בדרום מזרח אוקראינה שנפגע קשה במלחמה. הגנרטורים, תרומת מש"ב (סוכנות הסיוע הלאומית של מדינת ישראל), יספקו חשמל לבתי החולים ולתשתיות המים באזור.

תרומת הגנרטורים היא חלק ממאמץ הסיוע ההומניטרי של מדינת ישראל לאוקראינה מאז תחילת המלחמה בפברואר השנה. מלבד גנרטורים ישראל סייעה לאוקראינה במזון, ציוד חירום ולבוש לחורף, תרופות, הכשרות ובית החולים שדה "כוכב מאיר" שפעל במערב אוקראינה במרץ-אפריל השנה.

קרדיט: שגרירות ישראל באוקראינה (קרדיט: שגרירות ישראל באוקראינה)

"יש משמעות מיוחדת לתרומת הגנרטורים במהלך ימי החנוכה", מסר מיכאל ברודסקי, שגריר ישראל באוקראינה., אנחנו עוזרים להחזיר אור לבתיהם של האוקראינים ומסייעים לעם האוקראיני בשעה קשה וחשוכה זו".

כזכור, בעקבות המלחמה הקשה והרס התשתיות מצד הרוסים, מיליוני אוקראינים נמצאים ללא חשמל לקראת חודשי החורף הקשים. העיר חרסון שוחררה לפני כחודש בלבד מהכיבוש הרוסי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
ערן
20.12.22

ישראל מרחמת ודואגת למנותקי החשמל בארצות הניכר בעוד היא מנתקת חשמל מעניי ארצה ויש כאלה שאפילו אין להם שקע ואת הפריבילגיה לקנות תנור עם תקע ושלא נדבר על כך שיש כאלה שגם קורת גג מינימלית אין להם והעיקר שאנו אור לגויים שמחממים אותם באורנו ולגמרי על חשבון עניי ארצנו!