משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר נתי שמיע, בן 14 מרמת גן.
עוד באותו נושא
סוף טוב: בן ה-13 מגבעת זאב אותר בריא ושלםחדשות סרוגים

על פי הודעת המשטרה, שמיע נראה לאחרונה לפני כחודש וחצי, ב-10.11.22, באזור פנימיית 'רננים' בזכרון יעקב ומאז נותק הקשר עימו.
תיאורו: מבנה גוף בינוני, שיער שחור קצר, עיניים חומות, תיאור לבוש אינו ידוע.

חיפושים| צילום: חיפושים אחרי הנער מוישי קלינרמן (צילום: יכ"ל)
במשטרה מבקשים כי "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת בני ברק בטל' 03-6796444".
תגובות
חודש וחצי ילד נעלם.אכשו מתחילים חיפושים!!! אתם נורמלים!!! האיפה הייתם עד אכשו.אאאא. אמאלה אשם יעזור ו יחזור הילד בשלום בריא ו שלם אמן ואמן בזכות בורא עולם