חדשות

שוב היעלמות בצפון: ילד בן 14 נעדר כבר חודש וחצי

נתי שמיע, בן 14 מרמת גן, נראה לאחרונה לפני כחודש וחצי ומאז אבדו עקבותיו ונותק הקשר עמו. במשטרה יוצאים לחיפושים ומבקשים את עזרת הציבור

שוב היעלמות בצפון: ילד בן 14 נעדר כבר חודש וחצי

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר נתי שמיע, בן 14 מרמת גן.

חדשות סרוגים

על פי הודעת המשטרה, שמיע נראה לאחרונה לפני כחודש וחצי, ב-10.11.22, באזור פנימיית 'רננים' בזכרון יעקב ומאז נותק הקשר עימו.

תיאורו: מבנה גוף בינוני, שיער שחור קצר, עיניים חומות, תיאור לבוש אינו ידוע.

חיפושים
חיפושים| צילום: חיפושים אחרי הנער מוישי קלינרמן (צילום: יכ"ל)

במשטרה מבקשים כי "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת בני ברק בטל' 03-6796444".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

20
19
אסתר בריאם.
19.12.22

חודש וחצי ילד נעלם.אכשו מתחילים חיפושים!!! אתם נורמלים!!! האיפה הייתם עד אכשו.אאאא. אמאלה אשם יעזור ו יחזור הילד בשלום בריא ו שלם אמן ואמן בזכות בורא עולם