
חבר הכנסת איימן עודה אמר הערב (שבת) בפגוש את העיתונות כי הוא אוהב את נאצר, וכי הוא אינו פוסל שותפות עתידית עם מנסור עבאס.
עודה אמר בבירור: "אני אוהב את נאצר", ונימק זאת באהבה למשנתו הסוציאלית. עודה התחמק מהשאלה האם הוא אוהב את נסראללה.
עוד באותו נושא
ירון אברהם: זה התירוץ של גנץ להיכנס לממשלת נתניהואברהם בלוך

כאשר עומת עם דברים שאמר בשבח נסראללה במלחמת לבנון השנייה, אמר: "כל מה שאמרתי אמת ויציב. זה לא אומר שמבחינה אידאולוגית אני תומך במפלגה שיעית".
בהמשך התייחס עודה להצעה של אחמד טיבי להקים מחדש את הרשימה המשותפת, יחד עם רע"מ ומנסור עבאס: "אם יהיה מצע פוליטי משותף, אהלן וסהלן. העיקר זה המצע הפוליטי".

איימן עודה דגל ישראל| צילום: איימן עודה מסרב להצטלם ליד דגלי ישראל (ערוץ כנסת)
אתה יכול להיצטרף אליו במצרים הזבל מיזמן ממתין לצחנה מסריח חלאה תת זבל אייכמן עודה, תגיע ברצון האחים המוסלמים יכניסו אותך לידו יזבל,