חדשות

איימן עודה: אני אוהב את נאצר

במהלך ראיון בפגוש את העיתונות, חבר הכנסת איימן עודה הצהיר כי הוא אוהב את נאצר. בנוסף אמר כי הוא עומד מאחורי השבחים שחילק לנסראללה: "כל מה שאמרתי אמת ויציב"

(אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

חבר הכנסת איימן עודה אמר הערב (שבת) בפגוש את העיתונות כי הוא אוהב את נאצר, וכי הוא אינו פוסל שותפות עתידית עם מנסור עבאס.

עודה אמר בבירור: "אני אוהב את נאצר", ונימק זאת באהבה למשנתו הסוציאלית. עודה התחמק מהשאלה האם הוא אוהב את נסראללה.

כאשר עומת עם דברים שאמר בשבח נסראללה במלחמת לבנון השנייה, אמר: "כל מה שאמרתי אמת ויציב. זה לא אומר שמבחינה אידאולוגית אני תומך במפלגה שיעית".

בהמשך התייחס עודה להצעה של אחמד טיבי להקים מחדש את הרשימה המשותפת, יחד עם רע"מ ומנסור עבאס: "אם יהיה מצע פוליטי משותף, אהלן וסהלן. העיקר זה המצע הפוליטי".

איימן עודה דגל ישראל
איימן עודה דגל ישראל| צילום: איימן עודה מסרב להצטלם ליד דגלי ישראל (ערוץ כנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

13 תגובות
12
טינופת אייכמן עודה,למה להביא צחנה מסריח
17.12.22

אתה יכול להיצטרף אליו במצרים הזבל מיזמן ממתין לצחנה מסריח חלאה תת זבל אייכמן עודה, תגיע ברצון האחים המוסלמים יכניסו אותך לידו יזבל,

הצטרפו אלינו