ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, נאם במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על החלפת יו"ר כנסת, ותקף את הממשלה הנכנסת ואת העומד בראשה.

"אני רוצה לשאול את האמא הזו שהצביעה ליכוד", פתח לפיד. "זה מה שרצית? כשעמדת בקלפי ושמת פתק של מח"ל, זה מה שהצבעת בשבילו? זה מה שרצית? שבקול שלך תוקם הממשלה הכי קיצונית בתולדות המדינה?".
"איך את מרגישה עם זה שההבטחה הראשונה של הממשלה החדשה, הדבר הראשון שהם סיכמו עליו, זה לשלם לתלמידי ישיבות יותר כסף מאשר לחיילי צה"ל? איך את מרגישה עם זה שתחבורה ציבורית בעיר שלך תעלה יותר, רק מפני שאת לא חרדית. כי זה חלק מההסכמים".

לפיד טען כי "בערים חרדיות ישלמו פחות על תחבורה ציבורית. למה, ככה. כי הם יכולים. הממשלה שלנו העלתה את המשכורות של חיילי צה"ל ב-50%, הממשלה החדשה מעדיפה לתת את הכסף – של המיסים שלך – לצעירים בני שמונה-עשרה כדי לוודא שהם לא יתגייסו ולא יעבדו".
"אני לא מוכן לתת לכם בעלות על היהדות. היא לא שלכם. אתם לא יותר יהודים מאתנו. הכותל גם שלנו, הקידוש בערב שבת גם שלנו, נצח ישראל הוא של כולנו".

לפיד עבר לתקוף את נתניהו: "זו לא ממשלת ליכוד, זו בטח לא ממשלת נתניהו. נתניהו חלש, מבועת מהמשפט שלו, השתלטו עליו אנשים צעירים ממנו, קיצונים ונחושים ממנו. סמוטריץ' ודרעי שולטים בממשלה הזו. נתניהו שותף זוטר".
"ניצחתם בבחירות, אני לא מתווכח עם זה, אבל לא ניצחתם ולא תנצחו את הדמוקרטיה הישראלית. עצמאות בתי המשפט לא כפופה לתוצאות הבחירות. תיקים פליליים לא כפופים לתוצאות הבחירות. זכויות נשים לא כפופות לתוצאות הבחירות".
"אנחנו לא הפראיירים שלכם. אנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. אנחנו אוהבים את המדינה הזו לא פחות מכם, ואנחנו יהודים לא פחות מכם, ואנחנו לא ניתן לכם להרוס את הדמוקרטיה שלנו".
"אנחנו נאבק בה, ואנחנו לא נוותר להם על המדינה האהובה שלנו. אלה החיים הפוליטיים. פעם אתה למעלה, פעם אתה למטה, אבל אתה לעולם, לעולם, לעולם, לעולם, לעולם לא מוותר. יהיה קשה, אז נעבוד יותר קשה. יהיה מאתגר, אז נלחם יותר".





תגובות
סרוגים ערוץ שמאל בחסות הכיפה שנותן במה לכל אנשי ממשלת הזדון !
הפראים שדדו ואנסו זקן תשוש וחסר ישע האלימות ....האלימות ....
ביבי חיבל בממשלת בנט לפיד באיומיום ותשלומי שוחד ואתנן כדי להקים את ממשלת הפשע והבטלנות
לפיד ממש מכונת רעל... אם הדתיים היו מסכימים ללכת עם לפיד היה נותן להם פי 3 מביבי הקמצן. וזה היה עולה למדינה הרבה פחות ממה שהבטיחו למנסור עאבס. האיש מנסה לשסות ציבור אחד נגד ציבור שני. בושה למדינת ישראל שלפיד היה ראש ממשלה, ועוד בחסותם של הבנטים...
תמשיך לילל סמרטוט של חלאה תת אנושי לפידיוט
עכשיו הם רוצים ''רק ביבי''... חחח קודם הם שאגו והפגינו רק לא ביבי, ועכשיו הם רוצים רק ביבי... איזה יופי!!! לפיד רוצה רק ביבי ולא ''צעירים'' ש''השתלטו'' עליו...
תפסיק לקשקש מסיט ארור שב בשקט הפסדת חלול לך הביתה דביל אתה כבר לא תחזור למה שהיתה,הסוף כאן לך לכל הרוחות,
דביל
האידיוט הזקן שמוכר את מדינת ישראל ומשמיד את העם זה ביבי
דביל עשה אותך עם היצאנית שמשרתת לקוחות בדרום תל אביב,אתה סתם זבל חולני כמו כל מי שגדל עם אם חד הורית שעוסקת בזנות,אז לא מיתיחסים הרבה לצאצאה של יצאנית עם לקוח ללא זיהוי,
אתה לפידיוט מוצץ בדיוק כמו יהיר הזבל
הפכתם את האתר לחלאות כמו לפידיוט,הומואים מככבים כאן,לסביות,וכל הצחנה חוץ מחדשות על סרוגים,עברתם את כל הגבולות, והפכתם להיות שופרות של יצורים מאוסים,ולא ראוים,