במהלך השבת נגנבו מאות מטרים של כבלים מנחושת השייכים למערכת האיתות של רכבת ישראל, מה שכמעט השבית את תנועת הרכבות.
כבלי הנחושת נגנבו בסמוך לתחנת הרכבת להבים-רהט שבדרום, מתוך תעלות תקשורת תת קרקעיות הנמצאות מתחת לפסי הרכבת.
עוד באותו נושא
"החליט לירות בשוטרים" 15 שנות מאסר נגזרו על מחבלאברהם בלוך

בשל הגניבה נגרם נזק חמור ביותר למערכת האיתות הקריטית לתנועה בטיחותית של הרכבות, שהושבתה.
לאחר גילוי הנזק, צוותי הרכבת התחילו במאמצים לתקן את התקלה בכדי שתנועת הרכבות תתנהל כסדרה במוצאי שבת.
בצאת השבת הודיעה רכבת ישראל כי הצוותים הטכניים התגברו על התקלה שנגרמה בשל הגניבה, ותנועת הרכבות תתנהל ללא עיכובים.
מרכבת ישראל נמסר: "משטרת ישראל וגורמי הביטחון נמצאים במקום וחוקרים את הגניבה. צוותי רכבת ישראל, טכנאים ומהנדסים נמצאים בנקודה ועובדים במרץ לתקן את הנזקים שנגרמו".
WhatsApp Video 2022-10-30 at 09.52.02| צילום: ארכיון (צילום: רכבת ישראל)
תגובות
התקשורת עוזרת בדיווחים של הפחדה מדינה מקוללת