חדשות

'הצוות הרפואי המום': אסון בבית החולים בילינסון

במהלך פעולת צנתור לב מורכבת למטופל בן 78  בבית החולים בילינסון, מערכת הרנטגן, פסקה לעבוד ושיבשה את מהלך הצנתור. אחרי מאמצי החייאה החולה נפטר

'הצוות הרפואי המום': אסון בבית החולים בילינסון
צילום: (צילום: יוסי אלוני / פלאש90)

הבוקר, במהלך פעולת צנתור לב מורכבת למטופל בן 78 בבית החולים בילינסון, מערכת הרנטגן, המאפשרת את שיקוף כלי הדם למצנתרים, פסקה לעבוד ושיבשה את מהלך הצנתור.

הרופאים החלו מיד בביצוע החייאה בחולה, מאמצים אשר עלו בתוהו ולמרבה הצער, החולה נפטר.

מבית החולים נמסר: "הצוות הרפואי מלווה את המשפחה, עדכן אותה בשקיפות מלאה ומחבק אותם על האובדן הפתאומי. הצוות הרפואי עצמו נסער והמום מהאירוע הקשה והנדיר, ומנסה לעכל ולהתאושש ממנו".

עוד נמסר כי "לנוכח נסיבות המקרה הקשה, בתיאום עם משרד הבריאות, הוחלט על הקמת ועדת בדיקה. במקביל, נציגי יצרנית המכשיר בישראל בודקים אותו. בית החולים מביע צער עמוק ומשתתף בצערה של המשפחה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
6
שחר ניר
07.12.22

ואוו ממש עצוב