מפגש בין דורי מרגש: חנה קסטן, שעובדת כמיילדת, יילדה את נכדה השישי בתחילת השבוע.
WhatsApp Video 2022-12-06 at 11.41.27| צילום: (צילום: דוברות ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד)
קסטן העובדת כמנהלת הסיעוד בחטיבת מיילדות וילדים בבית החולים הציבורי 'אסותא אשדוד', יילדה בסך הכול שישה מתוך תשעת נכדיה. היא מספרת על החוויה שלה: "כשהן מתרגשות אני מתרגשת, וכשלהן כאב, גם לי כאב".

היולדת היא בתה, שירה קסטן – סרלין בת ה-29. זו לידתה השנייה והיא נמשכה כ-5 שעות כשבסופן בא לעולם נכד נוסף למשפחת קסטן כשהוא בריא ובמשקל 3.515.
שירה, בתה של חנה מספרת: "לא היה לי ספק שמי שתיילד אותי הפעם, כמו בפעם הראשונה, תהיה אמא שלי".
חנה קסטן מסכמת: "אי אפשר לתאר את ההתרגשות, כל פעם מחדש. זו זכות גדולה להיות שותפה להבאת חיים לעולם, ובוודאי כאשר מדובר בבני משפחתך ובנכדייך".
מזל טוב. לא ידיעה חדשותית