
רכבת ישראל הודיעה היום (שני) על סדרת שינויים הצפויים בתנועת הרכבות באזור תל אביב והמרכז בסוף שבוע הבא, בין ה-8 ל-11 בדצמבר. זאת בשל עבודות שדרוג ופיתוח בתחנת ת"א ההגנה, במסגרתם יבוצעו עבודות תשתית לתחזוקה והחלפת רכיבי המסילה.
עוד באותו נושא
שינויים בתנועת הרכבות בעקבות התקנת קו נוסףמתי ברנהרט

אלו השינויים הצפויים בשל העבודות:
- רכבות בקו מודיעין-ת"א סבידור מרכז לא תופעלנה.
- בלילה שבין יום חמישי 8.12 ליום שישי 9.12 רכבות הלילה שבין ת"א סבידור מרכז ונתב"ג לא תופעלנה.
- בלילה שבין מוצ"ש 10.12 ליום ראשון 11.12 רכבות הלילה שבין ירושלים יצחק נבון-נתב"ג-ת"א סבידור מרכז תופעלנה בין תחנות ירושלים יצחק נבון ונתב"ג בלבד, ולא תעצורנה בתחנות ת"א ההגנה, ת"א השלום, ת"א סבידור מרכז.
- רכבות בקו באר שבע-ת"א סבידור מרכז- תופעלנה בין תחנות באר שבע ולוד בלבד ולא תעצורנה בתחנות ת"א ההגנה, ת"א השלום, ת"א סבידור מרכז.
- רכבות בקו ירושלים יצחק נבון-הרצליה- תופעלנה במתכונת מפוצלת: בין תחנות ירושלים יצחק נבון ונתב"ג מדרום, ובין תחנות הרצליה ות"א ההגנה מצפון. לא תופעלנה בין תחנות נתב"ג ות"א ההגנה.
- רכבות בקו רחובות-נתניה- תופעלנה במתכונת מפוצלת: בין תחנות רחובות ולוד מדרום, ובין תחנות נתניה ות"א ההגנה מצפון. לא תופעלנה בין תחנות לוד-כפר חב"ד-ת"א ההגנה.
- רכבות בקו בית שמש-נתניה- תופעלנה במתכונת מפוצלת: בין תחנות בית שמש ולוד מדרום, ובין תחנות נתניה ות"א ההגנה מצפון. לא תופעלנה בין תחנות לוד- גני אביב-ת"א ההגנה.
עוד נמסר כי רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים בחינם בין תחנות לוד ות"א סבידור מרכז ובין תחנות נתב"ג ות"א סבידור מרכז. תנועת הרכבות תחזור לסדרה ביום ראשון 11.12.22 בשעה 5:00 בבוקר.
מרכבת ישראל נמסר כי "נוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון *8787. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על ההבנה והסבלנות".