וסרלאוף עלה להר הבית: "זה בית חיינו" - סרוגים

וסרלאוף עלה להר הבית: "זה בית חיינו"

חבר הכנסת החדש יצחק וסרלאוף עלה להר הבית, שם התפלל לרפואת הפצועים מהפיגוע אמש והודה על ההצלחה בבחירות: "הר הבית זה הדבר הכי קדוש של העם היהודי, עליו אנחנו נשמור"

author-image
וסרלאוף עלה להר הבית: "זה בית חיינו"
  (צילום: מנהלת הר הבית)

הח"כ החדש יצחק וסרלאוף, מספר 2 בעוצמה יהודית, עלה הבוקר (חמישי) להר הבית להודות על ההצלחה הגדולה בבחירות, וכן להתפלל לרפואת הפצועים ולעילוי נשמתו של הנרצח בפיגוע אתמול. עלייתו של וסרלאוף תואמה עם קצין הכנסת ומשטרת ישראל.

"עליתי להר הבית להודות להלל על כל הטוב ולהתפלל להצלחת עם ישראל. זה בית חיינו, הר הבית זה הדבר הכי קדוש של העם היהודי, עליו אנחנו נשמור" אמר לאחר עלייתו. עוד הוסיף כי "אני מתפלל כאן ושולח איחולים לחולים ולפצועים ושנזכה להחזרת המשילות והריבונות, הכבוד והביטחון הלאומי ולהקמת ממשלת ימין".

(צילום: מנהלת הר הבית)

וסראלוף פגש בהר הבית את השוטר גיל דאדי, שנפצע בפיגוע האחרון בעיר העתיקה, וחזר לשם מיד עם החלמתו. הח"כ הודה לו על אומץ ליבו ונחישותו והזכיר את היותו דור שני לשוטר שנפל על קדושת העם והארץ: "המלחמה על הארץ גובה מחירים לצערנו, אבל אני שמח שאתה פה איתנו, ממשיך בתפקידך באומץ רב".

ראש מינהלת הר הבית, הרב שמשון אלבוים, בירך את וסרלאוף "על עלייתך כבר שנים רבות להר הבית, והעלאתך את המקום הקדוש על ראש שמחתך יחד עם יו"ר מפלגתך חה"כ בן גביר. שוכן המקום יברך אתכם שתזכו לעלות מעלה מעלה ותמיד לעשות טוב למקום הזה". עוד הודה לח"כ "בשם עולי הר הבית ובשם כל עם ישראל, על ההתקדמות הגדולה בהר שאתם מהגורמים המשמעותים ביותר בתהליך של שיבת ישראל להר הבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יצחק וסראלוף מסכן את כל העם!!
נתן | 24-11-2022 11:48
אתה חסר אמונת גדולי ישראל שאומרים שמלבד סכנת כרת...זה פיקוח נפש לכל יהודי באשר הוא....אבל מי זה בשבילך הרב עובדיה זצל והרב ש.ז. אוייערבך זצל ..והרב צבי יהודה קוק זצל...ועוד ועוד ועוד......אין מה לעשות...ילדים עושים מה שבא להם ...איש הישר בעיניו יעשה....להתכונן למלחמה תכינו את המקלטים ומזון....
מה שקרה ליהדות החרדית
נורא | 28-11-2022 13:25
הקצנה, הקצנה, הקצנה
2
מי שרוצה לעלות...
ירון כנן | 24-11-2022 12:27
מי שרוצה לעלות להר הבית מתוך כוונה אמיתית עושה זאת בשקט, בצנעה ובוודאי שבטהרה. ממש לא באופן בו חברי עוצמה יהודית עולים : צלמים, מאבטחים, תקשורת. זו זילות של המקום המקודש ביותר.
3
קדושה וטהרה
נח גיל | 24-11-2022 20:46
מי יעלה בהר ה' ומי יקום במקום קדשו? נקי כפיים ובר לבב אשר לא נשא לשווא נפשי... וגו'. איך אתה מרשה לעצמך לעלות להר ה' בה בשעה שאתה פועל בניגוד לדעת תורה בעניינים שבין אדם לחברו, שאין יום הכיפורים מכפר עליהם?
4
המקום היה טהור...
משה | 25-11-2022 7:28
המקום היה טהור ונקי עד שהגעתם רק כדי להבהיר את המקום אנשים אלימים ללא רסן שאלהים ישלם לכם אמן
5
המשמעות של העברת...
פיון במשחק של גדולים ממנו | 25-11-2022 15:06
המשמעות של העברת הסמכויות ליצחק וסרלאוף במשרד לפיתוח הנגב והגליל זה שבקרב בין סמוטריץ' לבן גביר האחרון יקבל את הקרדיט, אבל בקרב בין מציאות לדמיון ההסדרה הזו נשארת בגדר חלום.