ג'רוזלם פוסט קנה את מעריב ב-4 מיליון שקל - סרוגים

ג'רוזלם פוסט קנה את מעריב ב-4 מיליון שקל

שלמה בן צבי קנה את מעריב ב-85 מיליון שקלים, וימכור אותו ב-4 מיליון בלבד לאיש העסקים אלי עזור. 80 עיתונאים מתוך 110 עובדי העיתון יפוטרו, וככל הנראה העיתון ימוזג עם 'הפוסט'

ג'רוזלם פוסט קנה את מעריב ב-4 מיליון שקל
  מחיר אפסי של 4 מיליון שקלים. מעריב (פלאש90)

בית משפט המחוזי בירושלים אישר היום את מכירתו של העיתון המתפורר 'מעריב' לאיש העסקים אלי עזור, בעליו של העיתון 'ג'רוזלם פוסט' וה'פוסט'.

בתמורה לעיתון, למותג לארכיון ולמינויים, ישלם עזור לנאמן 'מעריב' 4 מיליון שקלים בלבד, זאת לאחר ששלמה בן צבי רכש אותו ואת אתר NRG ב-85 מיליון שקלים, ולפני כחמש שנים היה שוויו של מעריב כ-140 מיליון. עזור, שבעבר הביע עניין במעריב, יצרף את מעריב גם לאחזקותיו בעיתונות הרוסית, ערוצי הטלויזיה של צרלטון, רדיו ללא הפסקה ועוד.

יש לציין, כי לפני שבוע אושרה מכירתם של 'מקור ראשון' ב-14 מיליון שקלים ואתר NRG ב-3 מיליון שקלים ל'ישראל היום', מהלך שטעון עדיין את אישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.

המשמעות הראשונה של רכישת מעריב, היא פיטורי כל העובדים, וקליטתם מחדש של 30 מתוך 140 עובדי העיתון בלבד. כ-80 עיתונאים יצטרכו לחפש מקום עבודה אחר. בג'רוזלם פוסט טרם החליטו האם למזג את תכניו של מעריב עם תכני העיתון 'פוסט' וכן האם להחזיר את עובדי 'סופהשבוע', מהדורה שבועית שיצאה לאור בעקבות גל הפיטורים הראשון שהנהיג שלמה בן צבי בעיתון, ומורכבת ברובה ממפוטרי מעריב.

נציג "ג'רוזלם פוסט" אמר בדיון כי "השאיפה היא להמשיך ולהוציא את העיתון כיום יומי, אבל רב הנסתר על הגלוי, בדיוק את אופן הפעולה המדויק נקבע בימים הקרובים לאחר שנלמד טוב יותר את הנתונים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו