"פיגוע ששנים רבות לא היה כמותו": סיכום האירועים - סרוגים

"פיגוע ששנים רבות לא היה כמותו": סיכום האירועים

מאות שוטרים של מחוז ירושלים, לוחמי משמר הגבול, כוחות תגבור משטרתיים ארציים מבצעים סריקות בעקבות הפיגוע. המפכ"ל אמר כי מדובר ב"מתווה של פיגוע ששנים רבות לא היה כמותו"

"פיגוע ששנים רבות לא היה כמותו": סיכום האירועים
  חיים גולדברג

בהמשך לפיגוע חבלה משולב של מטעני רסס שהופעלו הבוקר בתחנות הסעה בסמוך לכניסה לעיר ירושלים ובאזור צומת רמות, לפני זמן קצר התקיימה הערכת מצב נוספת בזירה בראשות השר לבט״פ, מפכ״ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים.

מאות שוטרים של מחוז ירושלים, לוחמי משמר הגבול, כוחות תגבור משטרתיים ארציים, פועלים יחד עם כוחות הביטחון מהקרקע ומהאוויר לסריקות נרחבות במספר מעגלים ברחבי ירושלים ובסביבתה.

עוד באותו נושא

הפיגוע בירושלים: נקבע מותו של אחד הפצועים


3

חבלני משטרת ישראל ממשיכים לפעול בזירות מטעני החבלה והרסס בשתי הזירות.

על פי דיווח של גורמי הרפואה ישנם 19 פצועים ונפגעי חרדה, בהם: 4 במצב קשה, 1 במצב בינוני, 10 במצב קל ו-4 נפגעי חרדה. מותו של אחד הפצועים נקבע זמן קצר אחרי פינויו לבית החולים.

מבדיקה של חבלני משטרת ישראל בשתי הזירות עולה כי מדובר במטעני חבלה שהונחו בשתי הזירות ועל פי החשד מדובר בפיגוע משולב במתאר דומה.

בדקות אלו כוחות המשטרה פועלים לפתיחת ציר הכניסה והיציאה הראשי לעיר ירושלים בסמוך לזירה. ישנם עומסי תנועה גדולים באזור הכניסה לירושלים ובמוקדים שונים ברחבי העיר, וציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע למקום, להתאזר בסבלנות ולהשתמש בדרכים חלופיות.

מפכ"ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר הבוקר: ״בוקר לא פשוט, מתווה של פיגוע ששנים רבות לא היה כמותו, שני פיגועים ברצף. עיקר המאמץ של משטרת ישראל הוא כרגע סריקות בכל האזורים – תחנות אוטובוס, הסעה וריכוזי קהל, במקביל למאמץ של המרדף על מנת לשים את היד על מבצע הפיגוע. אנחנו נעשה כל שביכולתנו יחד עם כל גורמי הביטחון האחרים להגיע לחוליה הזאת״.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר: ״מדובר באירוע חבלה מתגלגל שהחל בשעה 7:05 ולאחר זמן קצר אירוע גם בצומת רמות. אנחנו כרגע עדיין בשלבי סריקות ופעילות בזירת האירוע ובהיקפים הנרחבים יותר. החקירה נמצאת בראשיתה עם כל הכוח, גם כוחות המחוז וגם כוחות תגבור ארציים״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קבלת פנים קשה...
אבוי | 23-11-2022 11:05
קבלת פנים קשה לממשלת ביבי השקרן
2
שוב יחרטטו אותנו...
לי | 23-11-2022 11:06
שוב יחרטטו אותנו שמדובר במפגע בודד. שנים אנו מבינים שמישהו דוחף אותם ואין אחד מהחולרות האלה שלא שייך וחבר לתנועה כל שהיא. הפיגוע הזה מחזיר אותנו שנים אחורה. צריך להגיב מהר וכואב.