חדשות בעולם

בגיל 49: השחקן שגילם את הריינג'ר הירוק התאבד

השחקן ג׳ייסון דייויד פרנק, שגילם את הפאואר ריינג׳ר הירוק, התאבד בטקסס. פרנק היה בן 49 והותיר אחריו ארבעה ילדים

בגיל 49: השחקן שגילם את הריינג'ר הירוק התאבד
צילום: אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

השחקן ג׳ייסון דייויד פרנק, שהיה ידוע בעיקר בתור טומי אוליבר מ "Mighty Morphin Power Rangers", עוד מהבכורה של סדרת הילדים בשנת 1993, כשהוצג כאחד מששת גיבורי-העל.

מוביל במשך 123 פרקים

פרנק התחיל את דרכו בתור הריינג'ר הירוק בעונה 1, שם הוצג בהתחלה כאויב של הפאוור ריינג'רס. עם זאת, לאחר שכוחותיו החלו להידרדר, הוא הפך לריינג'ר הלבן והתמנה למנהיג החדש של הקבוצה. פרנק כיכב כאחד המובילים במשך 3 עונות, בסך הכל 123 פרקים.

(שאטרסטוק)

פרנק המשיך לחזור על תפקידו כטומי בכמה עיבודים של 'פאוור ריינג'רס' – כולל 'כח פרא', 'טורבו', 'זיאו', 'דינו רעם', 'מגהפורס', 'נינג'ה סטיל', 'היפרפורס', ועוד. הוא היה ריינג'ר אדום, ריינג'ר שחור וריינג'ר ירוק מחדש.

יכולות הלחימה שלו על המסך תורגמו לעולם האמיתי: פרנק היה לוחם MMA בעל הכשרה מקצועית, שהיה בקיא בכל דבר מטאקוונדו דרך ג'ודו ועוד. הוא נלחם באופן מקצועי במשך תקופה מ-2008 עד 2010.

הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים.

עורך דינו מסר: "נא לכבד את הפרטיות של משפחתו וחבריו בתקופה הנוראה הזו, בעת ההשלמה עם אובדן של בן אדם כל כך נפלא. הוא אהב מאוד את משפחתו, חבריו ומעריציו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
דינה
21.11.22

יהי זכרו ברוך שינוח על משכבו בשלום עצוב....