אחרי ספירת הקולות: זו היו"ר החדשה של תנועת 'אמונה' - סרוגים

אחרי ספירת הקולות: זו היו"ר החדשה של תנועת 'אמונה'

אחרי שגברה על המועמדת אושרית סטבון, יפעת סלע נבחרה ליו"ר התנועה הדתית לאומית - אמונה: "אני נכנסת לנעליה הגדולות של ליאורה מינקה"

author-image
אחרי ספירת הקולות: זו היו"ר החדשה של תנועת 'אמונה'
  (צילום: ויקה גורשטיין)

לאחר סיום ספירת הקולות, יפעת סלע נבחרה הערב ליו"ר תנועת האישה הדתית לאומית – 'אמונה'. סלע גברה על אושרית סטבון לאחר שזכתה ב-41 קולות לעומת 8 בלבד בהם זכתה סטבון.

סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לארבעה, מכהנת כסגנית בכירה אסטרטגיה והון אנושי ברשות החברות הממשלתיות. יפעת החלה את דרכה המקצועית בחברה להגנת הטבע, שם שירתה כמורה חיילת, כמדריכת טיולים וכמנהלת הדרכה.

עוד באותו נושא

ליאורה מינקה נבחרה לעמוד בראש תנועת 'אמונה'

לאחר עשור בחברה להגנת הטבע, בשנת 2000 הגיעה לעמותת אלומה, אותה הובילה כמנכ"לית  עד 2020. ובמסגרתה ליוותה מדי שנה עשרות אלפי צעירות וצעירים בפריפריה החברתית-גאוגרפית בקבלת ההחלטות בצמתים שבין התיכון לשירות משמעותי, בין השירות להשכלה הגבוהה ובמעבר מההשכלה הגבוהה לתעסוקה ראשונה, מתוך מטרה לעודד את הצעירים ללקיחת אחריות ולהצטרפות למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה בחברה הישראלית.

יפעת בעלת תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל מבר אילן, תואר שני במגדר מה – JTS בניו-יורק ותואר שני נוסף במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, סלע היא בוגרת התכנית היוקרתית "מעוז", בוגרת תכנית העמיתים של "גשר" והייתה חברה בוועדה הציבורית "המגן". יפעת סלע מכהנת כחברת הועד המנהל בתנועת אמונה זה למעלה מעשור, מעורבת בקבלת ההחלטות האסטרטגיות בתנועה ומביאה עמה ניסיון ניהולי רב שנים בהובלת תהליכים חברתיים מורכבים.

עוד באותו נושא

הנציבות אישררה: מעדיפים את פינסקי על סלע

סלע מסרה: "בחיל ורעדה ובהתרגשות עצומה אני מקבלת על עצמי את התפקיד. תנועת אמונה על אלפי עובדיה ומתנדבותיה לקחה על עצמה אחריות לקידום נושאים רבים בחברה הציונית דתית והכלל ישראלית אני אפעל להרחבת והעמקת ההשפעה של התנועה בציבוריות הישראלית בכלל ובציבור הציוני דתי בפרט, לקידום חדשנות ולהצטרפות פעילה של דור צעיר לאמונה".

"אני נכנסת לנעליים גדולות של יו"ר אמונה היוצאת ליאורה מינקה, ומקווה להצעיד את אמונה להישגים משמעותיים באווירה וברוח הטובה והשיתופית המאפיינת את התנועה. אני מצפה לפגוש את אלפי העובדות והעובדים המובילים את העשייה רבת ההיקף בכל רחבי הארץ. אני מודה לליאורה על האמון ועל תמיכתה ובעיקר מודה לעשרות הנשים שתמכו והצביעו עבורי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הכי חשוב שכחתם...
בצלאל | 15-11-2022 19:43
הכי חשוב שכחתם לכתוב. היא הבת של נתן אשל... ועכשיו תקראו שוב את קורות חיים שלה והכל יהיה מובן יותר...
תגובה ל-1
י' | 15-11-2022 23:01
מה זה קשור אליה??
2
את התואר השני...
מדאיג | 15-11-2022 20:44
את התואר השני היא עשתה במוסד לא אורתודוקסי. מה זה אומר על הכיוון של תנועת אמונה בקדנציה שלה?
אכן מדאיג - לימודי פוסט מודרנה אצל קונסרבטיבי
דתי לאומי | 16-11-2022 11:00
כן זה משפיע על הנפש ההומנית - זה לא לימוד ניהול כלכלה או מדעים
, רגשי...
דוד | 16-11-2022 6:58
, רגשי הנחיתות הם אצל מי שחושב שאם בן אדם עשה תואר במוסד שאיננו אורתודוקסי זה נורא ואיום. רגשי הנחיתות הם אצל מי שסופר סנטימטרים של חצאית או של שרוול וכך מודד את האנשים שמולו. רגשי הנחיתות הם אצל מי שחושב שיש רק סוג נכון אחד של דתיים - הסוג שלו. רגשי הנחיתות הם אצל מי שחושש מכל קשר או חשיפה לעולם החיצוני ולכן אסור ללמוד במוסד שאיננו אורתודוקסי. רגשי הנחיתות הם אצל מי ששם רטייה על עיניו כדי לא לפגוש במציאות.
אמונה זו...
משפטן | 15-11-2022 23:18
אמונה זו תנועה של קודש והקפדה במצוות, לכן זה מאד משמעותי. הדוגמאות שלך אינם מקומות של אמונה
יש לך...
יהונתן | 15-11-2022 21:41
יש לך רגשי נחיתות של דתי-לייט. אכן זה נורא שעשתה תואר במקום שאינו אורתודוקסי. היכן הימים שבראש תנועת אמונה עמדו נשים דתיתות אמיתיות שכיסו את ראשן והיו גאות בדתיותן. הדתיים לייט לעולם ילנדו את הלקח. הם מיעוט אפילו בגבעת שמואל שם סמוטריץ קיבל הרבה יותר קולות משקד בפער עצום. אולי באמת היה כדאי להעמיד את איילת שקד בראש אונה לאחר שהפסידה את הכיסא בכנסת. היא מחללת שבת לא אוכלת כשר. מאד מתאים לדתיים ליט. דתיי פח. לא מביש. פשוט עצוב.
@מדאיג, וואו. ממש...
נטורי קרתא | 15-11-2022 21:14
@מדאיג, וואו. ממש מדאיג. עשתה תואר במוסד לא אורתודוקסי...מה יהיה ? אסון בינלאומי. אגב, הכנסת שבה חברים האנשים להם הצבעת - היא מוסד אורתודוקסי ? הבנק אליו אתה נכנס - אורתודוקסי ? קופת חולים, בית חולים, המרכז המסחרי, שדה התעופה, הצבא, המשטרה, מדא, וכו' וכו' כולם אורתודוקסים ? אין גבול לצרות המוחין...
3
לא מבין למה בלי כיסוי ראש? למה לימודי ״מגדר״
אסף | 16-11-2022 0:05
מה נסגר?
4
איפה כיסוי הראש?
נועה | 16-11-2022 11:17
מה היא עושה באמונה?
5
שלום
נועם | 17-01-2023 20:01
שלום ארוש מנהיג היהודים