חדשות

רהט: ילדים יידו אבנים; מטען חבלה נוטרל

חוסר המשילות בנגב ממשיך להרים את ראשו: קטינים יידו אבנים על רכבים ופצעו אדם אחד; מטען חבלה נוטרל בשכונה 26 ברהט

רהט: ילדים יידו אבנים; מטען חבלה נוטרל
צילום: קרדיט צילום: דוברות המשטרה

הפשיעה בנגב: במשטרת ישראל התקבל דיווח כי ילדים יידו אבנים במהלך השבת לעבר כלי רכב בכביש 40 (באזור גבעות גורל לכיוון דרום).

עפ"י גורמי רפואה אחד מיושבי כלי הרכב נפצע באורח קל בידו.

שוטרי תחנת רהט החלו בסריקות ופגשו בתושבי הפזורה אשר נפגעו בעצמם בנסיעתם בכביש, רדפו אחר הקטינים, עכבו אותם והעבירו לידיהם את הקטינים החשודים, ככל הנראה מתחת לגיל האחריות הפלילית.

רהט| צילום: רהט, ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים פועלים כעת לאיתור משפחותיהם והמשך ההליך עפ"י חוקי הנוער. החקירה נמשכת.

מטען חבלה נוטרל

שוטרים, בהם חבלן משטרה, טיפלו בחפץ חשוד שאותר בידי ילדים בבית ספר בשכונה 26 ברהט.

זיקוקים שאותרו בתוך בית ברהט, ארכיון (דוברות המשטרה)

חבלן המשטרה ניטרל בהצלחה את החפץ החשוד שהתברר כמספר פריטים אשר יחד עשויים להרכיב מטען חבלה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
4
מחמוד
12.11.22

צריך לגרש את כל הערבים לעזה